ابلاغی برای توقف پروازهای داخلی در تعطیلات نشده است

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت:‌ ابلاغی مبنی بر توقف پروازهای داخلی در تعطیلات پیش رو از سوی ستاد مقابله با کرونا نداشته‌ایم.

به گزارش پرشین خودرو، مقصود اسعدی‌ سامانی ،‌درباره محدودیت ورود و خروج در 5 کلانشهر که به تازگی از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است، گفت:هیچ ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا به شرکت‌های هواپیمایی و حمل و نقل هوایی مبنی بر توقف پروازها در تعطیلات پیش رو نداشته‌ایم.

وی ادامه داد:‌ با توجه به خبری که از سوی وزیر بهداشت مطرح شده است برداشت ما از مطالب وی این است که در حوزه حمل و نقل جاده‌ای و شخصی محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد.

 

مقصود اسعدی سلیمانی


دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: بخش حمل و نقل هوایی از چندین هفته پیش برای این ایام فروش بلیت داشته است و اگر بخواهیم موضوع توقف پروازها در تعطیلات پایانی ماه صفر مطرح کنیم برای مردم مشکل‌آفرین خواهد شد. بنابراین به نظر می‌رسد این محدودیت رفت و آمد فقط مربوط به حمل و نقل جاده‌ای باشد.

امروز وزیر بهداشت در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفته بود که روز گذشته از رئیس‌جمهور درخواست کردم اجازه دهند در 5 شهر مهم شامل تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه که شیوع کرونا بالا است، در سه روز تعطیلی پیش رو منع عبور و مرور و محدودیت رفت و آمد اعلام شود که رئیس‌جمهور با این موضوع موافقت کردند.

کد خبر 127140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha