کد خبر 127247
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
رئیس جدید ایدرو معارفه شد

مراسم معارفه معاون وزیر صمت و رئیس جدید هیات عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران و تکریم سرپرست سابق  ایدرو با حضور معاونان امور صنایع و  طرح و برنامه وزارت صمت در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، محسن صالحی نیا رئیس جدید ایدرو در  این مراسم برنامه ها و  محورهای جدید فعالیت های سازمان گسترش را تشریح  کرد . امیر بیات سرپرست سابق ایدرو نیز در گزارشی اهم  اقدامات صورت گرفته در  سال ۹۸  را تشریح کرد .


وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته  در حکمی  محسن صالحی نیا را به عنوان معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب  و ابراز امیدواری کرد در چارچوب مفاد اساسنامه و شرح وظایف محول و سیاست‌های دولت تدبیر و امید نسبت به انجام ماموریت های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و به‌کارگیری حداکثر توان اقدام شود.

 

معارفه رییس جدید ایدرو

 

صالحی‌نیا دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی صنایع و دارای دانشنامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران و  از مدیران ارشد و با تجربه کشور است. سوابق اجرایی و مدیریتی وی بیانگر ارتباط تنگاتنگ تخصص علمی  صالح نیا با صنایع کشور  است . سمت های مدیرکلی صنایع ماشین‌سازی و نیروی محرکه وزارت صنایع و معادن ،  ریاست هیات مدیره ایران خودرو ، عضو هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور صنایع و معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک صنعتی  را در کارنامه شغلی خود دارد.

کد خبر 127247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha