افتتاح مرکز داده بانک ایران زمین در راستای پیاده سازی زیرساخت های بانکداری دیجیتال

بانک ایران زمین، در راستای پیاده سازی زیرساخت‌های اجرای بانکداری دیجیتال و همچنین توسعه سیستم های الکترونیک، مرکز داده خود را افتتاح کرد.

به گزارش پرشین خودرو،  مرکز داده بانک ایران زمین در روز جمعه 25 مهر با حضور جمعی از مدیران ارشد مجموعه افتتاح شد.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در همین زمینه با اشاره به تلاش های صورت گرفته در چهار سال گذشته برای پیاده سازی زیرساخت‌های اجرای بانکداری دیجیتال گفت: راه اندازی مرکز داده بانک یکی از نیازهای پیاده سازی بانکداری دیجیتال بود، که با همت همکاران پرتلاش در روز پنجشنبه افتتاح و زمینه ساز اجرای بانکداری دیجیتال خواهد بود.

پورسعید چشم انداز بانک ایران زمین را دستیابی به بانکداری دیجیتال دانست و گفت: اجرای بانکداری دیجیتال در چهار سال گذشته به عنوان چشم انداز بانک ایران زمین بوده است اما امروز تنها چند گام به اجرای آن باقی مانده است، که به زودی با برداشتن این گام‌ها از اجرای این پروژه رونمایی خواهیم کرد.

همچنین در این زمینه فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، گفت: یک کار گروهی بی نقص و عالی داشتیم که با همکاری شعب، ستاد، مرکز تماس و شرکت های گروه انجام شد و باعث شد تجربه ای عالی برای همکاران ثبت شود.

اینالوئی افزود: برنامه ریزی برای مهاجرت مرکز داده بانک ایران زمین از سه ماه قبل آغاز و از ابتدای هفته پیشین وارد مرحله تست سرد شد و در روزهای جمعه و شنبه گذشته نیز محیط عملیاتی مورد آزمون قرار گرفت و نتیجه آن، این است که امروز بانک دارای مرکز داده ای با استانداردهای جهانی است.

اینالوئی با اشاره به اینکه راه اندازی و افتتاح این مرکز پیش زمینه آغاز بانکداری دیجیتال خواهد بود گفت: این تجربه خوشایند که آغازی برای شروع فعالیتی بزرگ تر است ما را بر آن می دارد که اعلام کنیم به زودی با استعانت از حضرت حق و یاری شما همکاران کوشا از «پایلوت اولین بانک دیجیتال» کشور رونمایی خواهیم کرد و دستاوردی بزرگ را برای کشور به بار خواهیم آورد.

کد خبر 127250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha