در حوزه ترافیک کار جزیره‌ای جواب نمی‌دهد

جانشین رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: در حوزه ترافیک و حمل و نقل مطمئناً کار جزیره‌ای و بخشی جواب نمی‌دهد و باید هم‌افزایی بین افراد مؤثر در این حوزه صورت گیرد تا بتوانیم خروجی مناسبی داشته باشیم.

به گزارش پرشین خودرو، سردار سید تیمور حسینی در سومین روز از هفته ناجا در حاشیه مراسم تجلیل از رانندگان قانون مدار و نمونه‌های ترافیکی افزود: ایمنی حمل و نقل به ویژه حمل و نقل عمومی اهمیت بالایی دارد، حمل نقل برای ما حیاتی است چرا که یکی از اصلی ترین زیرساخت‌هاست.


جانشین پلیس راهور ناجا گفت: زمانی که فردی در این حوزه به عنوان یک فرد منتخب و انسان برتر و متمایز از دیگران انتخاب می‌شود به جرأت می‌توان گفت که انسانی با اخلاق است. اخلاق این فرد به او اجازه نداده که از چارچوب مقررات تعریف شده خارج شود.


سردار حسینی افزود: افراد بسیاری با این ویژگی در کشور وجود دارند که باید از ظرفیت این افراد استفاده کنیم که خود این دوستان که در واقع جزئی از این جامعه هستند به عنوان سفیران فرهنگ ترافیکی باشند.

 

سردار سید تیمور حسینی



وی گفت: باید در برخی موارد اجزای قوانین و مقررات‌ها به زعم بعضی‌ها حتی بی‌رحمانه اجرا شد به ویژه در دوره کرونایی که ما را آزار داده است.

سردار حسینی ادامه داد: همه شرایط را می‌دانیم و با گوشت و پوست و استخوان خود درک می‌کنیم اما ایمنی تردد برای ما اهمیت بسیاری دارد.

جانشین پلیس راهور ناجا در مورد اثربخشی استفاده از سامانه‌های نظارتی در کاهش تخلفات رانندگان حمل و نقل عمومی، گفت: آمارها نشان می‌دهد ثبت تخلفات رانندگان حمل و نقل عمومی در ۶ ماهه اول نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد کاهش داشته است.

سردار حسینی گفت: این کاهش دو دلیل داشته است یک بخشی از آن مربوط به کاهش کل ترددها به دلیل محدودیت‌های کرونایی است و یک بخش دیگر هم مربوط به رعایت قوانین آئین نامه‌ای از سوی رانندگان بخش ناوگان حمل و نقل عمومی بوده است.

گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برابر تقویم زمانی سنوات گذشته در دهه دوم مهر ماه آغاز می شود، اما با توجه به تلاقی ماه صفر و مراسم اربعین حسینی (ع) با ایام هفته ناجا، هفته ناجا در سال ۱۳۹۹ از ۲۷ مهر ماه تا ۲ آبان برگزار خواهد شد.

کد خبر 127287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha