کد خبر 127393
۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
افتتاح مرکز مانیتورینگ پلیس راه‌آهن

مرکز جدید مانیتورینگ پلیس راه‌آهن برای کنترل آنلاین نقاط حادثه خیز ریلی در ۱۰ استان کشور راه اندازی شد.

به گزارش پرشین خودرو، سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه آهن روز شنبه در مراسم رونمایی از مرکز جدید مانیتورینگ پلیس راه آهن کشور ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: خانواده بزرگ راه آهن قدردان زحمات و تلاش‌های پلیس پرتلاش پیشگیری خصوصا پلیس راه آهن است و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد تا در راستای توسعه بیش از پیش امنیت صنعت ریلی کشور همچنان به همکاری های مشترک ادامه دهد.

وی با بیان اینکه پلیسِ مقتدر و مجهز به اخلاق و قانون ایران نقطه امید و مایه دلگرمی کشور و مردم است، افزود: خوشبختانه علی رغم ناامنی وسیع در کشورهای پیرامونی، به واسطه تلاش و مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی امنیت خوبی در کشور ما حکمفرما است بنابراین باید قدردان این نعمت ارزشمند باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خانواده بزرگ راه آهن همگام با پلیس راه آهن کشور شرایطی را ایجاد کرده اند که حمل بار و مسافر در کمال آرامش و امنیت انجام می شود، تصریح کرد: بحران های مختلف بعد از گذشت چهل سال نتوانسته بر این صنعت مهم و پرمخاطب تاثیرگذار باشد.

دکتر رسولی ادامه داد: در سایه تدابیر فرمانده ناجا، پلیس ایران پلیسی هوشمند و مجهز در منطقه است که باید برای جامع‌تر بودن آن کمک کنیم.

 

سعید رسولی



معاون وزیر راه و شهرسازی، ارتقاء ظرفیت مرکز مانیتورینگ پلیس راه آهن را گامی مهم در راستای تسلط این پلیس برای مقابله با بی نظمی، تامین امنیت و اقتدار پلیس ارزیابی کرد و گفت: به هرمیزان که پلیس راه آهن در پایش تصویری مناطق جرم خیز توانمند باشد، استمرار امنیت خطوط ریلی و حوزه سرزمینی راه آهن نیز ادامه دار خواهد بود.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از مجموعه فرماندهی ناجا و سردار ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور، افزود: با اراده ای فولادین و متعهدانه اجازه نخواهیم داد کمترین موضوعی امنیت این سرزمین پهناور را با خطر مواجه سازد.

گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برابر تقویم زمانی سنوات گذشته در دهه دوم مهر ماه آغاز می شود، اما با توجه به تلاقی ماه صفر و مراسم اربعین با ایام هفته ناجا، هفته ناجا در سال ۱۳۹۹ از ۲۷ مهر ماه تا ۲ آبان برگزار می شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 127393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha