لپ تاپ ایسر با طراحی پورشه دیزاین معرفی شد

شرکت ایسر از جدیدترین لپ تاپ این شرکت که حاصل همکاری با شرکت طراحی پورشه است، رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودروهای پورشه آراس همیشه به دلیل استفاده از فیبر کربن و کارایی بالا، مورد تحسین قرار گرفته است.همین محبوبیت موجب شد تا ایسر طراحی لپ تاپ جدید خود را به شرکت پورشه دیزاین واگذار کند تا لپ تاپی با الهام از این خودرو تولید شود.

 

پورشه دیزاین



این لپ تاپ فانتزی که Porsche Design Acer Book RS نامیده می شود در واقع یک همکاری جدید بین دو برند ایسر و پورشه است که فلسفه طراحی عملکردی و مهندسی پورشه دیزاین را با نوآوری و فن آوری ایسر و دانش این شرکت در بخش رایانه در هم می آمیزد.

 

ایسر



لپ تاپ پیشرفته ایسر با طراحی مینیمالیستی ساخته می شود.شاسی تراش خورده این رایانه با پوشش فیبرکربن تنها 1.250 کیلوگرم وزن دارد.

 

پورشه دیزاین



در زیر پوشش فیبرکربن ای رایانه، یازدهمین نسل از پردازنده i7 اینتل، پردازنده گرافیکی انویدیا جی فورس ام اکس350 و همینطور 16 گیگابایت RAM قرار گرفته است.نمایشگر 14 اینچی این لپ تاپ نیز از نسل FHD IPS3 انتخاب شده و با پوششی ازAntimicrobial4 Corning Gorilla Glass محافظت می شود.

 

پورشه دیزاین



لپ تاپ Porsche Design Acer Book RS با قیمت پایه 1399 دلار در آمریکای شمالی به فروش می رسد و یک بسته ویژه نیز برای خریداران در نظر گرفته است که با پرداخت مبلغ اضافه قابل سفارش گذاری است.

 

پورشه دیزاین



لپ تاپ ایسر با این بسته که شامل موس i7 و کیف مسافرتی می شود نیز 1999 دلار هزینه خواهد داشت. این لپ تاپ در اروپا و چین نیز عرضه می شود.

کد خبر 127436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha