فروش ویژه کامیون دافران اچ۷ در مشهد آغاز می شود

مدیر بازاریابی شرکت شایان دیزل از آغاز طرح فروش ویژه کامیون دافران اچ7 خبر داد و گفت: هم زمان با آغاز بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، طرح فروش ویژه کامیون دافران H7 شایان دیزل با تسهیلات 800 میلیون تومانی شروع می شود.

ابوذر مصلحی در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو با اعلام این خبر افزود: به برکت وجود مرقد مطهر امام مهربانی ها در شهر مشهد، تصمیم گرفته شد تا نخستین حضور نمایشگاهی شایان دیزل در کشور از این شهر مقدس آغاز شود.

وی گفت: دومین شاخص مهم در حضور شایان دیزل در بیستمین نمایشگاه خودرو مشهد، جایگاه ترانزیتی استان خراسان و دسترسی به مرزهای شرقی کشور است که می تواند نقش مهمی در معرفی محصول و برند شایان دیزل در بازار خودروهای کار و تجاری کشور ایفا کند چرا که شرکت های بزرگ و نامدار زیادی در حوزه های مختلف ترانزیتی، این استان را به عنوان پایگاه مرکزی خود انتخاب کرده اند.

مدیر بازاریابی شایان دیزل با اعلام برنامه های استانی شایان دیزل در خراسان، گفت: در حال رایزنی برای تاسیس نمایندگی شایان دیزل در استان هستیم که 90 درصد مراحل کار طی شده است و احتمالا تا ماه آینده نخستین نمایندگی شایان دیزل در استان خراسان افتتاح می شود.

 

شایان دیزل



مصلحی تصریح کرد: به مناسبت آغاز نمایشگاه خودرو مشهد و نخستین حضور نمایشگاهی شایان دیزل در نمایشگاه های خودرو استانی، طرح فروش ویژه ای را در قالب فروش نقدی و نقدی تسهیلاتی آغاز می کند.

وی افزود: در طرح فروش نقدی، خریداران می توانند با پرداخت 1 میلیارد و 400 میلیون تومان اقدام به ثبت نام کنند و محصول را 4 ماه بعد بر اساس اولویت ثبت نام تحویل بگیرند.در روش دوم که طرح نقدی و تسهیلاتی نام دارد و با مشارکت 800 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون انجام می شود نیز نیاز به پرداخت 1 میلیارد 400 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت و 650 میلیون تومان به عنوان پرداخت دوم و به فاصله یکماه بعد از ثبت نام دارد.قیمت پایه کامیون دافران اچ7، 2 میلیارد و 850 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر بازاریابی شایان دیزل با اشاره به محدودیت های ناشی از تحریم های یکجانبه آمریکا که بر صنعت خودرو ایجاد شده است، تصریح کرد: با وجود مشکلاتی که در تولید خودروهای کار و تجاری وجود دارد، شایان دیزل توانسته است تا محصولی با استانداردهای جهانی را به بازار عرضه کند.

وی تاکید کرد: محصول جدید شایان دیزل به واسطه برخورداری از آخرین مدل گیربکس ZF آلمان یکی از برترین کامیون های حاضر در بازار خودروهای تجاری کشور است که نسبت به سایر رقبا مزایای بسیاری دارد.

ابودر مصلحی بیان کرد: این محصول تمام استانداردهای ۸۵ گانه اتحادیه اروپا را در زمینه‌های مختلف مانند Euro 5 and EEV engines شامل آلایندگی پایین،‌‌ ایمنی بالا و… را اخذ کرده است. دافران اچ7 دارای موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپ با حجم ۱۲۱۵۵ سی‌سی است که مجهز به سیستم سوخت رسانی Common Rail و ECU محصول شرکت Bosch آلمان بوده واز جمله مزایای مهم آن می توان به توانی برابر با ۴۸۰ اسب بخار اشاره کرد که به صورت سیستم و واحد فنی مجزا، موفق به اخذ E-mark شده است.

مدیر بازاریابی شرکت شایان دیزل در پایان اعلام کرد: شایان دیزل در بیستمین نمایشگاه خودرو مشهد با 3 کامیون سفید و طلایی رنگ در فضایی 500 متری حضور یافته است تا بتواند با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از ستاد استانی کرونا، میزبان بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو مشهد باشد.

علاقمندان به بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد می توانند از 6 تا 9 آبان ماه با مراجعه به مکان دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد، از این نمایشگاه و غرفه شایان دیزل در سالن فردوسی غرفه شماره 2 بازدید کنند.

کد خبر 127450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha