کد خبر 12758
۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۳
خودروهای مناسب‌سازی‌شده معلولان آمد

پرشین خودرو: رئیس فراكسیون حمایت از حقوق معلولان گفت: تعداد 50 دستگاه خودروی مناسب برای استفاده‌ی معلولان به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه شده كه معلولان جسمی حركتی بتوانند از این خودروها استفاده كنند.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، فاطمه آلیا اظهار داشت: با بودجه‌ی مناسبی كه در اختیار سازمان بهزیستی قرار گرفته و با تفاهمنامه‌ای كه با شهرداری تهران منعقد شده این خودروها برای استفاده‌ی معلولان به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه شده است. وی افزود: این خودروها از طریق ناوگان اتوبوسرانی و تاكسیرانی در میادین اصلی شهر تهران و یا در مسیرهایی كه تشخیص داده شود قرار می گیرند كه وظیفه ی جابجایی معلولان را به عهده خواهند داشت. نماینده مردم تهران در مجلس ابراز امیدواری كرد كه بزودی این امكانات در سایر شهرستانها با توجه به آمار معلولان و فعالیت‌هایشان فراهم شود. وی خاطرنشان كرد: همچنین امیدواریم كه استفاده از وسایل مناسب حمل و نقل برای سالمندانی كه نمی توانند از حمل و نقل عمومی استفاده كنند در اختیار آنها قرارگیرد. آلیا تصریح كرد: امیدواریم با همكاری شهرداری به تدریج تعدادی اتوبوس مناسب‌سازی شده در اختیار این قشر از مردم قرار گیرد. رئیس فراكسیون حمایت از حقوق معلولان با بیان اینكه در سالهای اخیر حضور معلولان در عرصه های اجتماعی پررنگ تر شده است گفت: شایسته است تسهیلات مناسب در اختیار این قشر قرار گیرد زیرا آنها نیز مانند سایر شهروندان كار و تلاش می‌كنند و اگرچه دارای محدودیت جسمی هستند باید با در اختیار گذاشتن تجهیزات و تسهیلات مناسب زمینه فعالیت آنها در اجتماع را فراهم كنیم.
کد خبر 12758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    0 0
    کجا میشه ثبت نام کردmohadeseahali977@yahoo.com اینم ایمیلم
  • هاشم ثابت قدم لیلان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    1 0
    سلام. گواهینامه من با استفاده از گاز و ترمز دستی می باشد. درخواست ماشین مناسب سازی شده طبق گواهینامه ام را دارم. از استان آذربایجان شرقی شهرستان ملکان شهر لیلان