عرضه 4 محصول در برنامه بلند مدت ایران خودرو

شرکت ایران خودرو تولید و عرضه پنج محصول برای کوتاه مدت، و چهار محصول جدید را در برنامه های بلند مدت خود گنجانده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، از برنامه های کوتاه مدت شرکت ایران خودرو باید به تولید و عرضه پنج محصول رانا پلاس، سورن پلاس، سمند بهینه، دنا پلاس اتوماتیک و 207 پانوراما در سال جاری اشاره کرد.

از برنامه های بلند مدت ایران خودرو می توان به طراحی، تولید و عرضه چهار محصول صندوق دار k132، کراس اوور k125 و هاچ بک k121، و همچنین دنای برقی از بهمن امسال تا بهمن 1401 اشاره کرد.

فعالیت اصلی شرکت ایران خودرو در سال جاری شامل تولید محصولات گروه سمند(سمند ال ایکس، سمند ال ایکس EF7، سمند سورن)، گروه پژو(پژو 206، پژو 206 صندوق دار، 207 دستی، پژو پارس، پژو 405)، گروه دنا، گروه رانا، گروه وانت و هایما بوده است.

 

دناپلاس



براساس این گزارش از مهمترین برنامه ها و پروژه ها در حوزه طراحی، تامین و تولید می توان به همکاری با وزارت دفاع و شرکت های تابعه در خصوص خودکفایی قطعات ارزبر، برگزاری چهار میز خودکفایی با وزارت صنعت، پیشبرد پروژه k132 با تکیه بر توان داخلی، برنامه ریزی و اجرای پروژه های بهینه سازی طراحی با هدف کاهش قیمت و ارزبری، توسعه همکاری با صنایع بالادستی برای افزایش خودکفایی مواد اولیه و ایجاد سامانه فراخوان و ثبت نام سازندگان توانمند برای ساخت داخل قطعات اشاره کرد.

 

ایران خودرو



توسعه موتور IF7 پلاس، طراحی و توسعه موتور IC5، پروژه نصب موتور XU7 در محصولات پارس، سمند بنزینی و دوگانه سوز و 405 دوگانه سوز و توسعه فرمان برقی روی محصولات خانواده پژو 207 و دنا پلاس به منظور ارتقای بازدهی و راندمان خودروهای تولید داخل با مصرف پنج لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر از دیگر برنامه های ایران خودرو در حوزه تامین و تولید برای سال جاری اعلام شده است.

تشکیل کمیته طراحی پلتفرم ملی خودرو برای ساخت خودروی ملی متشکل از وزارت صمت شامل ایدرو و معاونت امور صنایع این وزارتخانه با دانشگاه علم و صنعت جز یکی از مهمترین برنامه های ایران خودرو در سال جاری خواهد بود.

کد خبر 127592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha