3 محصول جدید در ایران خودرودیزل رونمایی خواهد شد

نایب رئیس هیات مدیره ایران خودرودیزل با اعلام رونمایی از دو محصول جدید و یک فیس لیفت در ایران خودرودیزل از ارتقای توان پیشرانه این محصولات به 430 اسب بخار و افزایش امکانات ایمنی و رفاهی این محصولات خبر داد.

دکتر مهدی بالو در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب، گفت: محصولات جدید ایران خودرودیزل تغییرات زیادی را از تریم داخلی و امکانات رفاهی تا توان پیشرانه و امکانات ایمنی تجربه کرده است تا بتوانیم از این مسیر، شرکت را متناسب با نیاز بازار پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه با رفتن بنز دست شرکت ایران خودرودیزل در تولید محصولات جدید بازتر شده است، افزود: دو محصول 1943 و 2630 را با توان تولید 300 و 430 اسب بخار را معرفی و رونمایی خواهیم کرد تا خلاء تولید کشنده در ایران خودرودیزل را با این محصولات برطرف کنیم.

 

ایران  خودرو دیزل



نایب رئیس هیات مدیره ایران خودرودیزل در ادامه تصریح کرد: موتور 457 که از موتورهای پرطرفدار این شرکت است، بومی سازی شده و در شرکت ایدم به تولید انبوه رسیده است.

 

بالو



وی استاندارد آلایندگی محصولات جدید ایران خودرودیزل را یورو۴+ DPF اعلام و تاکید کرد: با وجود اینکه این استاندارد مورد تایید سازمان ملی استاندارد است اما برنامه هایی برای ارتقای استاندارد محصولات ایران خودرودیزل به یورو5 در دستور کار شرکت قرار دارد.

بالو با اشاره به تغییرات اعمال شده در محصولات جدید، اضافه کرد: از اواخر سال 1398 برنامه هایی برای افزودن اتاق خواب به این محصولات آغاز و با ساخت قالب های مورد نظر، محصولات جدید به اتاق خواب مجهز شد همچنین تریم داخلی دچار تغییرات اساسی شد که افزودن داشبورد یکی از این تغییرات به شمار می رود.

 

ایران خودرو دیزل



مسئول برند باری ایران خودرودیزل افزود: برای افزایش راحتی کاربران، سیستم کولر این محصولات از حالت سقفی خارج شده است. ارتقای صندلی ها و سایر بخش های کابین نیز از جمله تغییرات اعمال شده در این محصولات است همچنین یخچال، مانیتور و چراغ مطالعه هم در این محصولات جانمایی شده است.

بالو، رفع مشکل گرم شدن بیش از حد کابین با تغییر مسیر اگزوز را یکی دیگر از بهبودهای این محصولات معرفی کرد و گفت: پدال ترمز و کلاچ این محصولات به حالت پنوماتیک تغییر یافته است تا فرآیند ترمزگیری با این محصولات ارتقا پیدا کند.

نایب رئیس هیات مدیره ایران خودرودیزل با بیان اینکه این شرکت تنها مجموعه ای است که تمام مجموعه های ساخت را با شرکت هایی نظیر چرخشگر ( سازنده گیربکس)، ایدم (سازنده موتور)، ومکو ( سازنده محور) و خاور( سازنده گاردان) در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به فرسودگی بالا در ناوگان خودروهای کار و تجاری کشور، برنامه های زیادی به منظور تامین نیاز داخلی در ایران خودرودیزل جریان دارد که یکی از آن ها تولید کامیونت ARNA است که با توان حمل بار بیشتر تولید خواهد شد.
 

خبرنگار: فرشید آصفی

کد خبر 127786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اشکان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    2 0
    واقعا زحمت کشیدین بنز مایلر زمان هیتلر رو بعد هفتاد سال به اسم محصول جدید رونمایی می کنید
  • محمد علی میرزایی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    0 1
    از تولید ملی باید حمایت کرد...
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    1 1
    بنز 1943 عالی