مدارک لازم برای ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پلیس+۱۰

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی مدارک لازم برای ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از ۱۰۷۰ دفتر پلیس + ۱۰ در سراسر کشور را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، مهدی سید هاشمی با بیان اینکه 17 آبان ماه زمان آغاز طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی است و به مدت دو ماه ادامه دارد، اظهار کرد: بنابر تدبیر فرمانده نیروی انتظامی و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال مردم، مقرر شده است ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی (توقیف طولانی مدت در پارکینگ) با کاهش تشریفات غیرضروری اداری همراه با سازوکاری جدید از طریق 1070 دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) در سراسر کشور انجام شود.

وی افزود: آن دسته از مالکین یا متصرفینی که موتور سیکلت آنها از 29 اسفند 1390 تا 29 اسفند 1398 به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده است می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با همراه داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و فرآیند ترخیص را انجام دهند.

 

ترخیص موتورسیکلت



سیدهاشمی تصریح کرد: مدارکی که متقاضیان می‌بایست برای دریافت این خدمت ارائه دهند شامل کارت ملی مالک یا وکالت‌نامه محضری متصرف یا و معرفی نامه نماینده قانونی اشخاص حقوقی، سند مالکیت (برگ سبز)، کارت موتور، قبض رسید پارکینگ، آخرین بیمه‌نامه شخص ثالث می‌شود که پس از بررسی آنها توسط دفاتر، مراتب جهت تأیید ترخیص نهایی به پلیس راهنمایی و رانندگی ارسال شده و متقاضی می‌تواند پس از اخذ تاییدیه جهت دریافت موتورسیکلت خود به پارکینگ مراجعه کند.

وی در پایان با اشاره به کوتاه بودن مدت زمان ارائه این خدمت و بحرانی بودن وضعیت کنونی شیوع کرونا، از مردم خواست مراجعه به دفاتر را به روزهای پایانی موکول نکنند تا مجموعه دفاتر پلیس +10 بتوانند خدمتی سریع و با کیفیت را ارائه دهند.

کد خبر 127849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha