کد خبر 127893
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
معرفی مرسدس AMG C63 S با تیونینگ اتوداینامیکس

شرکت تیونینگ اتوداینامیکس از پکیج تقویت جدیدی برای سدان مرسدس AMG C63 S رونمایی کرد که قدرت پیشرانه را از ۵۰۳ به ۸۴۳ اسب ‌بخار افزایش می‌دهد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت تیونینگ خودرو اتوداینامیکس (Auto Dynamics) از نسخه اصلاح‌شده مرسدس AMG C63 S با نام رمز Charon رونمایی کرد. اگرچه Charon از بیرون نسبتا شبیه نسخه‌های استاندارد به ‌نظر می‌رسد، در زیر بدنه آن تغییرات زیادی وجود دارد.


مدل کارخانه‌ای مرسدس AMG C63 S مجهز به پیشرانه ۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر توربوشارژ است که ۵۰۳ اسب‌بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌‌کند و برای خریدارانی که به ‌دنبال سدان اسپرت هستند، بیش از حد مناسب به ‌نظر می‌رسد. بااین‌حال به‌ نظر می‌رسد این میزان خروجی برای مهندسان اتوداینامیکس کافی نبوده است.

 

مرسدس AMG C63 S


در نسخه Charon، پیشرانه خورجینی هشت سیلندر از پکیج قدرت AD850+ این تیونر بهره می‌برد. اضافه شدن پکیج AD850+ به ‌معنی استفاده از دو توربوشارژر و مبدل‌های حرارتی جدید، ورودی هوای فیبر کربنی، سیستم اگزوز catback با دریچه‌های قابل تنظیم، مخزن روغن Weistech برای جعبه‌دنده، سیستم آداپتور VTA / BOV ساخت Weistech و ECU ریمپ‌شده اتوداینامیکس است. این تغییرات منجر به افزایش خروجی به ۸۴۳ اسب ‌بخار قدرت و ۹۷۲ نیوتن‌متر گشتاور می‌شود. به این معنی که C63 S تیون‌شده اکنون ۳۴۰ اسب ‌بخار قدرت و ۲۷۲ نیوتن‌متر اضافه نسبت به مدل کارخانه‌ای تولید می‌کند.

 

مرسدس AMG C63 S



از جمله سایر تغییرات این خودرو می‌توان به فنرهای اسپرت پایین‌آورنده ارتفاع ایباخ (Eibach)، سیستم ترمز Fischer Stahlflex و رینگ‌های ۲۰ اینچی BBS مشکی ساتن قرارگرفته در لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت 4S اشاره کرد.

نسخه منحصربه‌فرد Charon برای مرسدس AMG C63 S پکیج بیرونی «AD Black Star» را به ارمغان می‌آورد که شامل جلوپنجره مشکی و نشان زرد اتوداینامیکس است. با وجود تمام این تغییرات، اگر از دور سدان اسپرت مرسدس بنز را مشاهده کنیم، دقیقاً مانند C63 S معمولی به ‌نظر می‌رسد.

منبع: زومیت

کد خبر 127893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha