اصلاح فرآیندهای مختلف در ایران خودرو

مدیر بازرسی و نظارت گروه صنعتی ایران‏‌ خودرو گفت: برخی از فرآیندها به دلیل قدیمی بودن،‌ کارایی لازم را نداشته ‏‌اند و بنابراین اصلاح آن‏ها را در دستور کار قرار داده‏‌ایم.

به گزارش پرشین خودرو، حسین مهدوی عادل، با بیان این مطلب، از اجرای مفاد ابلاغیه مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو درباره ارتقای سلامت نظام اداری و ارزش‌های اخلاقی خبر داد و اظهار داشت: این منشور در راستای سیاست‌های کلی نظام اداری، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اجرا می‌شود.


وی افزود: رویکردهای اجرایی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در سرفصل پیشگیری، نظارت و سنجش و پایش میزان سلامت اداری به اجرا گذاشته شده است.


مهدوی عادل، با بیان این‌که بازرسی و نظارت در تمامی فعالیت‌های گروه صنعتی ایران ‌خودرو نافذ و جاری است، تاکید کرد: از طریق نظارت، باید ضمن پیشگیری از بروز فساد، پاسخگوی نهادها و سازمان‌های نظارتی بیرون از ایران خودرو نیز باشیم. نتایج نظارت‌ها،‌ باید شفاف،‌ قابل اعتماد و اتکا باشد زیرا مبنای تصمیمات نهادهای بیرونی قرار می‌گیرد.

مدیر بازرسی و نظارت گروه صنعتی ایران‌ خودرو تصریح کرد: نتیجه حضور بازرسی بر فرآیندهای کاری گروه صنعتی ایران‌خودرو، بهبود و تسهیل در انجام امور خواهد بود، بر فرآیندهای موجود در شرکت‌های تابعه گروه صنعتی ایران خودرو نیز نظارت کامل داریم تا در صورت لزوم، نسبت به اصلاح آنها اقدام کنیم.

وی پیش‌بینی موارد و مشکلات احتمالی را نیز از جمله وظایف مدیریت بازرسی و نظارت اعلام و اضافه کرد: پیش‌بینی‌ها با برنامه‌های واکنشی لازم همراه خواهد بود.

مهدوی عادل ادامه داد:‌ خوشبختانه تمامی کارکنان و مدیران گروه صنعتی ایران خودرو شفاف‌سازی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند و ضمن این که خود را موظف به پاسخگویی در حیطه وظایف‌شان می‌دانند، از نظارت بر فرآیندها نیز استقبال می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت گروه صنعتی ایران‌ خودرو در پایان خاطرنشان کرد: با تمام توان تلاش می‌کنیم که چرخ صنعت کشور با دستان پرتوان کارکنان با شفافیت و سلامت کامل به گردش درآید و با وجود همه دشواری‌ها،‌ این خودروساز بزرگ کشور، پر انرژی در حال تکاپو و فعالیت باشد که خوش‌بختانه شواهد موید این امر است.

کد خبر 128083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha