کد خبر 128237
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
تغییر ساعت کاری مسافران اتوبوس را کاهش داد

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از کاهش ۲۰۰ هزار نفری مسافران اتوبوس در پی شیوع کرونا و کاهش ساعت سرویس دهی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، محمود ترفع، در مورد تاثیر کاهش ساعت سرویس دهی بر روی تعداد مسافران ناوگان اتوبوسرانی تهران، گفت: پیش از شروع پاندمی کرونا تعداد مسافران ناوگان اتوبوسرانی تهران حدود یک میلیون و ۷۰۰ الی ۸۰۰ مسافر در روز بود اما با شیوع بیماری تعداد مسافران کاهش یافت.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه تعداد مسافران به شدت کاهش یافت، به گونه ای که با ده درصد ظرفیت مسافران را جابجا می کردیم، افزود: بعد از عادی شدن شرایط برای مردم تعداد مسافران اتوبوس های پایتخت افزایش یافت و به حدود ۷۲۰ هزار مسافر در روز رسید، اما مجددا با اعلام وضعیت نامناسب در تهران در روزهای اخیر و کاهش ساعت سرویس دهی، مسافران اتوبوس کمتر شدند بگونه ای که در حال حاضر تعداد مسافران اتوبوس به حدود ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.


ترفع با بیان اینکه در روزهای اخیر حدود ۲۰۰ هزار مسافر از ناوگان اتوبوسرانی کمتر استفاده می کنند، ادامه داد: با توجه به تصمیم جدید ستادملی کرونا نیز مقرر شد از روز شنبه اول آذر ماه ساعت سرویس دهی اتوبوس به ساعت ۲۲ افزایش یابد که تصمیم درستی است چرا که برخی مشاغل دارای شیف شب هستند که اکثرا برای تردد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کردند.

منبع: ایسنا

کد خبر 128237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha