شرایط فروش « دیگنیتی » هنوز اعلام نشده است

شرکت بهمن موتور، هنوز برای فروش یا پیش فروش محصول دیگنیتی شرایطی اعلام نکرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، از روز گذشته و در فضای مجازی شاهد اعلام پیش فروش خودرو جدید دیگنیتی هستیم درحالیکه به گفته مسئولان شرکت بهمن موتور، هنوز شرایط فروشی برای محصول جدید این شرکت اعلام نشده است.

مسئولان شرکت بهمن موتور خطاب به مردم هشدار دادند که هرگونه شرایط فروش محصول دیگنیتی بصورت رسمی و بر روی سایت این شرکت اعلام خواهد شد.

یادآور می شود که در هفته گذشته شاهد 3 خبر جدید برای خودرو جدید دیگنیتی بودیم :

 

1- ابتدا تیزر خودرو دیگنیتی بصورت رسمی از سوی شرکت بهمن موتور منتشر شد. که برای تماشای این تیزر می توانید اینچا کلیک کنید.

 

2- سپس شاهد اکران بیلبوردهای خودروی جدید دیگنیتی در سطح شهرهای مختلف کشور بودیم.( تصاویر بیلبوردهای دیگنیتی )

 

3- و در نهایت مشخصات فنی خودرو دیگنیتی از سوی شرکت بهمن موتور اعلام شد. برای اطلاع از مشخصات فنی این خودروی جدید می توانید اینجا کلیک کنید.


براساس این گزارش، شرکت بهمن موتور تاکنون هیچ طرح فروشی برای خودروی دیگنیتی اعلام نکرده و دریافت هرگونه وجه از مشتریان به منظور پیش پرداخت جهت اولویت در ثبت نام و نام نویسی نزد هر شخص حقیقی یا حقوقی، خارج از روال است که در صورت بروز، تعهدی متوجه شرکت نبوده و هیچ مسیٔولیتی در قبال آن نخواهد داشت. هر گونه اطلاع رسانی در خصوص شرایط فروش دیگنیتی از طریق وب سایت رسمی این مجموعه به آدرس اینترنتی www.bahman.ir معتبر می باشد.

تصویر زیر نیز از پیش فروش خودرو دیگنیتی خبر داده بود که مسئولان شرکت بهمن موتور هرگونه فروش این محصول را تکذیب کردند.

 

فروش دیگنیتی

کد خبر 128255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha