۲ هزار پراید ناقص تکمیل و تحویل می شود

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: اکنون کمتر از ۲ هزار خودرو پراید ناقص وجود دارد که پس از تکمیل قطعات به مشتریان تحویل خواهیم داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید باقری درباره تحویل خودورهای ناقص به مشتریان و شایعه ادامه دار بودن تولید پراید، گفت: همانطور که همه می دانند مراسم رسمی برای پایان تولید پراید، اواخر تیرماه برگزار شد و پس از آن خودروی پراید از خط تولید کنار رفت.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا بیان کرد: در آن مراسم آخرین پراید تولیدی شرکت سایپا به نمایش گذاشته شد و بعد از آن خطوط تولید این خودرو به طور کامل جمع شد.

وی تاکید کرد: تعدادی خودرو ناقص داریم که پراید، تیبا، ساینا و کوییک جزو آن ها هستند و در نتیجه آن دسته از خودروها باید تکمیل می شد و تحویل مشتریان داده می شد.

 

سایپا



باقری با تاکید بر اینکه خودروهای ناقص پراید در حال تحویل به مشتریان است، گفت: خودروهای ناقص به دلیل اینکه از مجموع قطعاتی که دارند یک یا 2 قطعه ناقصی داشتند، در پارکینگ نگه داشته می شد و قرار بود هر زمانی قطعات تامین شد، خودرو تکمیل و تحویل مردم شود، بنابراین پراید هم از این قائده مستثنا نبود.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا بیان کرد: یک سری خودرو ناقص پراید داشتیم که به مرور قطعات آن به دستمان رسیده و وقتی کامل شود به کسانی که تعهد داشتیم خودرو را تحویل می دهیم. اکنون کمتر از 2 هزار خودرو پراید ناقص وجود دارد که پس از تکمیل قطعات به مشتریان تحویل خواهیم داد.

او در خصوص افزایش سود مشارکت در تولید خودروهای پیش فروش، گفت: طرح مشارکت در تولید خواهیم داشت با بازه تحویل زمستان که سود مشارکت خواهیم داشت.

کد خبر 128315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha