بررسی طرح تحول بازار و صنعت خودرو

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز(سه‌شنبه 4آذر ماه) کمیسیون متبوعش، گفت: دستورکار نخست کمیسیون بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی بود؛ از آنجا که اساس این طرح تغییر کرده، مقرر شد پس از تدوین گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس در این زمینه، طرح مذکور مجدد در دستورکار کمیسیون قرار گیرد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی ماده 3 مکرر طرح اصلاح قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار دومین دستورکار کمیسیون صنایع و معادن در جلسه امروز بود، افزود: کمیته جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار کمیسیون این ماده واحده را رد کرده بود که در کمیسیون صنایع و معادن نیز رد شد.

وی در تشریح دلایل رد طرح اصلاح قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار در کمیسیون صنایع و معادن، توضیح داد: براساس این طرح دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند بخش نامه‌ها و آیین نامه‌ها را پیش از صدور در سامانه خود بارگذاری کنند تا سایر دستگاه‌ها نظرات خود را درباره آن اعلام کنند از آنجا که این فرآیند با نظرات حاکمیتی دستگاه‌ها در تعارض است، کمیسیون صنایع و معادن با آن مخالفت کرد.

 

خط تولید



این نماینده مردم در مجلس یازدهم بررسی طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران را دیگر دستورکار کمیسیون صنایع و معادن برشمرد و ادامه داد: مواد 7، 9، 34 و 53 که درباره فعالیت شرکت، اختیارات هیات مدیره و... بود در کمیسیون بررسی و تصویب شد.

فیروزی تصریح کرد: بررسی طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک با حضور معاونت صنایع وزارت صمت و رئیس هیات عامل ایدرو آخرین دستورکار نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن بود که مقرر شد وزارت صنعت، معدن و تجارت طرح پیشنهادی خود را در جلسه آینده ارائه دهد و پس از بررسی مشخص شود کدام یک از طرح‌ها می تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره شیوه عرضه خودرو در بورس بحث داشته و مدعی است با طرح موردنظر خود می‌تواند مشکل را رفع کند.

کد خبر 128420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha