کد خبر 128454
۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
 بارش برف و باران در محورهای ۱۳ استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محور های مواصلاتی ۱۳ استان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ احمد شیرانی درباره اخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور اظهار کرد: بر اساس بررسی هایی که انجام شد تردد در محور های شمالی چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت روان است. همچنین محور چالوس و آزادراه های تهران-شمال و قزوین-رشت دارای بارش برف و باران و محورهای هراز و فیروزکوه فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور، گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا سنگین است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، قزوین، البرز، تهران و مازندران هستیم. همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های ایلام، کرمانشاه و گیلان نیز گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از پیش بینی بارش برف و باران در برخی از محور های مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: بارش در جاده های استان های شمالی و غربی کشور پیش بینی شده است. بر همین اساس به رانندگان توصیه می کنیم که حتما حین تردد در جاده ها تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت کرده و زمان بیشتری برای سفر پیش بینی کنند تا از عجله و شتاب حین رانندگی جلوگیری شود.

کد خبر 128454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha