آزمایش محصولات مدیران خودرو با استانداردهای جهانی

کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده زمینه ساز پیشرفت و توسعه شرکت ها خواهد بود بنابراین استفاده از سیستم مدیریت کیفیت نه تنها سبب پیشرفت سازمان می شود بلکه می تواند در جهت توسعه صنعت خودرو نیز به کار گرفته شود.

به گزارش پرشین خودرو، کیفیت بالا و پاسخ به نیاز مشتری همواره از اولویت های شرکت مدیران خودرو بوده است.

سیستم مدیریت کیفیت بکار گرفته شده در شرکت مدیران خودرو امکان نظارت و ارزیابی بر روی کل پروسه تولید خودرو از ابتدا تا انتهای تولید را فراهم می آورد و در هر زمان امکان ارسال بازخورد را مهیا می سازد و بر این اساس میزان خطا در فرایند به حداقل می رسد.

خودروهای خانواده آریزو و تیگو چندین بار جوایز معتبر کنترل کیفی را در ارزیابی های جهانی از آن خود کرده اند.

همچنین در سال 2019 مجله JD POWERS در یک تحقیق مرتبط اعلام کرد کیفیت محصولات آن شرکت در سطحی برابر با سایر برندهای جهانی قرار دارد.

 

چری



تیگو 7، آریزو 6 و سایر محصولات به تعدادی از کشور ها در جهان ارسال می شوند و همخوانی محصولات با قوانین و مقررات کشورهای مقصد ضروری است.

قوانینی همچون استاندردهای اتحادیه اروپا، استانداردهای آمریکای مرکزی و جنوبی، استانداردهای آمریکای لاتین و غیره. همخوانی محصولات با استانداردهای کشورهای مختلف نیازمند کسب گواهی نامه های مختلف است که این امر با استفاده از سیستم مدیریت کیفیت محقق می شود.

علاوه بر آن هر محصول باید 30 تست مختلف را جهت نشان دادن کارایی خود پشت سر گذارد، 24 تست جاده ای که شامل 2 میلیون کیلومتر طی مسافت جاده ای است، تحمل دمای هوای مختلف، رطوبت محیطی، استانداردهای نور، گرد و غبار و غیره که منجر به حضور خودرو در عربستان سعودی جهت تست گرما تا سرمای سخت روسیه و تست کیفیت سوخت در برزیل خواهد شد.

لازم به ذکر است تعداد خودروهایی که موفق به پشت سر گذاشتن این تست ها نمی شوند فقط 3 دستگاه در ماه است که در مقایسه با میانگین صنعت بسیار کم است.

پرداختن به کیفیت در 15 سال گذشته سبب ایجاد علاقه و اعتماد بین برند ام وی ام و450000 مشتری شده است.

در آینده شرکت مدیران خودرو توسعه کیفی را قدرتمندتر از قبل دنبال خواهد کرد تا خودروهایی با بالاترین کیفیت را به مشتریان عرضه کند.

کد خبر 128645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha