کد خبر 128676
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
 برخورد جدی پلیس با خودروهای پلاک مخدوش

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از برخورد جدی پلیس با خودروهای پلاک مخدوش خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی با بیان اینکه مخدوش کردن پلاک خودرو تخلف است، عنوان کرد: در اجرای طرح اعمال محدودیت ها و ممنوعیت تردد ناشی از بیماری کرونا، بعضا شاهد این بودیم که برخی از رانندگان و هنجارشکنان قانون، با سوء استفاده از موقعیت پیش آمده از وضعیت کرونایی، اقدام به دستکاری، مخدوش کردن و پوشاندن پلاک و یا استفاده از پلاک سایر وسایل نقلیه به صورت غیر مجاز می نمایند.

وی افزود: این اقدام بر اساس ماده 720 قانون مجازات اسلامی جرم تلقی شده و افراد خاطی از 6 ماه تا یک سال حبس محکوم می گردند.

 

مخدوش کردن پلاک خودرو



این مقام انتظامی با تاکید بر این موضوع افزود: پلیس با هوشیاری تمام و با استفاده از ابزار ها و ظرفیت های قانونی مالکان خودروهایی که با پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک در معابر شهری و بیرون از شهری تردد کنند را شناسایی و علاوه بر اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه ، رانندگان خاطی را به مراجع قضایی معرفی می نماید.

سرهنگ کشکولی در پایان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم خوب و فهیم استان در اجرای طرح محدودیت های ترافیکی، توصیه کرد شهروندان از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و در خانه بمانند تا ان شاءالله شاهد کاهش و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در استان باشیم.

کد خبر 128676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha