هدف گذاری مدیران خودرو برای حضور در 3 رتبه برتر ISQI

با تاکید مدیریت ارشد شرکت مدیران خودرو و نامگذاری امسال به سال خدمات پس از فروش و با توجه به سرمایه گذاری عظیم انجام شده در این شرکت و استانداردسازی های انجام شده در نمایندگی ها، به دنبال حضور در جمع سه شرکت برتر در گزارش سالانه ارزیابی خدمات پس از فروش هستیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمد حسن گرمان مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، با بیان این مطلب افزود: شرکت مدیران خودرو تاکید زیادی بر ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان داشته و همه تلاش خود را در جهت ارتقای سطح خدمات پس از فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان در این شرکت به کار بسته است.

مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو تاکید کرد: ما در شرکت مدیران خودرو اقدام به سرمایه گذاری بزرگی در دپوی قطعات یدکی نمودیم که این مهم با همکاری شریک خارجی شرکت و همراهی مدیران ارشد به دست آمد.

 

گرمان



وی با اشاره به تغییرات مکرر قوانین در بانک مرکزی و وزارت صمت افزود: متاسفانه در سال جاری ما از تحریم های داخلی بیش از تحریم ها و فشارهای خارجی آسیب دیدیم.

گرمان اظهار داشت: با آینده نگری مجموع مدیران شرکت، در سال 98 میزان زیادی سفارش قطعه یدکی را به ثبت رساندیم و موجودی انبار خود را به دو برابر افزایش دادیم که اگر این امر انجام نمی شد قطعا برای سال جاری به مشکل بر می خوردیم.

وی گفت: سال گذشته 567 کانتینر قطعات یدکی را تامین و انبار کردیم که خوشبختانه در مشکلات سال جاری گره گشای کار ما بود.

مدیرعامل خدمات مدیران خودرو بیان کرد: هم اکنون نیز 47 کانتینر قطعات وارد انبار های شرکت شده است همچنین به میزان زیادی در مبدا، روی دریا و گمرکات کشور قطعه یدکی داریم که می تواند دغدغه ما را در ماه های پیش رو رفع کند.

گرمان در ادامه با تشکر از پیشنهادات و راهنمایی های مدیران شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران، گفت: ارتباط مناسب مدیران خودرو با شرکت بازرسی کیفیت موجب شد تا در سال گذشته رشد خوبی در ارزیابی های سالانه شرکت isqi داشته باشیم که در یک نوبت از رتبه 14 به رنک 6 رسیدیم و در یک مرحله نیز به رتبه 5 از میان 15 شرکت دست یافتیم که این مهم نشان از توجه ویژه مدیران به بحث خدمات پس از فروش دارد.

وی تصریح کرد: البته انتظار شرکت مدیران خودرو قرار گرفتن در رتبه ای بهتر در گزارش شرکت بازرسی با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده است و در ادامه تلاش خواهیم کرد تا در میان 3 شرکت برتر این ارزیابی قرار بگیریم.

سعید تاجیک قائم مقام مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز در این نشست گفت: گزارش ارزیابی سالانه خدمات پس از فروش یک دستاورد ملی است که در قانون حمایت از مصرف کنندگان به صورت یک الزام آمده و جزو معدود قوانینی است که به صورت سالیانه اجرا می شود.

 

سعید تاجیک



وی افزود: هر چند در سال های 97 و 98 به دلیل شرایط حاکم بر کشور در شاخص هایی نظیر فروش و کیفیت خودرو دچار افت شدیم اما در شاخص هایی نظیر خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان رشد قابل توجهی اتفاق افتاده است که جای امیدواری دارد.

تاجیک تاکید کرد: حضور مدیران شرکت بازرسی در مدیران خودرو برای نشان دادن تمرکز این شرکت در ارتقای سطح خدمات پس از فروش بوده است.

معاون فنی شرکت بازرسی کیفیت گفت: در ارزیابی سالیانه خدمات پس از فروش، 111 نمایندگی استانی مدیران خودرو مورد ارزیابی قرار گرفته است که نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: مدیران خودرو در بحث تعمیر خودرو در دو روز اول نیز رشد 10 درصدی را ثبت کرده است که نشان می دهد این شرکت در بحث تامین قطعه جزو موفق ترین شرکت ها بوده است.

سعید تاجیک در پایان خطاب به جک لی مدیرعامل ام وی ام گفت: شرکت مدیران خودرو در 10 سال اخیر روند رو به رشد مناسبی در ارتقای کیفیت محصولات، خدمات و قطعات یدکی داشته است همچنین از جمله شرکت های برتر در رسیدگی به شکایات مشتریان بوده است.

جک لی مدیرعامل ام وی ام نیز با اشاره به اهمیت رضایت مشتریان برای این شرکت گفت: رضایت مشتریان از ابتدا جزو شعارهای اصلی این شرکت بوده و در 15 سال گذشته مشتری همیشه جایگاه نخست را در این شرکت داشته است.

 

جک لی



وی افزود: در حال حاضر بر روی استاندارد سازی و ارتقای جایگاه شرکت در ارزیابی سالانه تمرکز کرده و با ارتقای سخت افزاری و نرم افزای در پی کسب رتبه های برتر هستیم.

مدیرعامل ام وی ام در پایان خاطرنشان کرد: جایگاه فعلی مدیران خودرو حاصل تلاش مجموعه این شرکت است و در تلاش هستیم با اجرای بهتر شاخص های شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران به رتبه های بالاتر این گزارش دست پیدا کنیم.

در پایان این نشست جوایزی به رسم یادبود به مدیران شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران داده و همچنین لوح یادبودی به شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو از سوی مدیران شرکت ISQI اهدا شد.

 

مدیران خودرو

 

مدیران خودرو

 

 

کد خبر 128912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha