تولید سالانه 20 هزار دستگاه پژو در ایران خودرو فارس

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به توسعه و پیشرفت صنعت خودروسازی در این استان، گفت: تولید خودرو پژو پارس در این شرکت از نظر کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته و میزان تولید سالانه به ۲۰ هزار دستگاه رسیده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، حمیدرضا ایزدی پنج‌شنبه ۲۷ آذر در حاشیه بازدید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از روند فعالیت‌های شرکت‌های خودروسازی و صنایع الکترونیک فارس، با تاکید بر لزوم حفظ و توسعه واحدهای موجود صنعتی در این استان و با اشاره به نوسازی ماشین آلات خط تولید، گفت: ایجاد سرمایه‌گذاری در صنایع مادر، حفظ واحدهای موجود و توسعه واحدهای صنعتی در بخش‌های مختلف از محوری‌ترین رویکردهای بخش صنعت استان است.

ایزدی همچنین گفت: کیفی سازی محصولات داخلی، توجه به نقدینگی، بازسازی و نوسازی ماشین ‌آلات خط تولید و رشد صادرات نیز به عنوان رویکردهای محوری صنعت فارس در دستور کار قرار دارد.

تولید ۱۸۰ دستگاه خودرو در صورت دو شیفت شدن

رئیس سازمان صمت فارس با اشاره به میزان تولید و اشتغالزایی صنعت خودرو سازی این استان، افزود: تولید روزانه شرکت ایران خودرو فارس، ۸۵ دستگاه‌خودروی پژو پارس است و در این صنعت 200 نفر مشغول به کار هستند.

 

پژو



او اضافه کرد: فراهم شدن زیرساخت‌ها و امکانات لازم، منجر به افزایش تعداد خودروهای تولیدی به 90 دستگاه در روز خواهد شد، در صورت دوشیفته شدن فعالیت‌ها میزان تولید به ۱۸۰ خودرو افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان صمت فارس با اشاره به توسعه زیرساخت‌های صنعتی بیان کرد: همواره ارتقای کمی و کیفی محصولات و ظرفیت‌های تولیدی سایت ایران خودرو فارس، کیفی‌سازی و تنوع‌بخشی این شرکت بوده و با توجه به توسعه زیرساخت‌های صنعتی، ایجاد اشتغال پایدار، جهش تولید، گسترش فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد صنایع پایین دستی را موجب می‌شود.

ایزدی با تاکید بر شکوفایی بیش از پیش این صنعت در فارس، گفت: خوشبختانه برای جلب رضایت مصرف کنندگان اتفاقات خوبی رقم خورده و برنامه‌های مفیدی در جهت رشد و توسعه آن در نظر گرفته شده است.

کد خبر 128995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha