رویکرد داخلی سازی اصلی ترین سیاست ایران خودرودیزل

مدیرعامل شرکت ایران خودرودیزل در بازدید از شرکت چرخشگر تبریز گفت: رویكرد داخلی سازی از اصلی ترین سیاست های گروه صنعتی ایران خودرودیزل است.

به گزارش پرشین خودرو، جواد توسلی مهر با بیان این مطلب در نشست صمیمی با مدیرعامل، هیئت‌ مدیره و معاونان شرکت چرخشگر، به ظرفیت‌ های موجود در حوزه صنعتی شهر تبریز اشاره کرد و اظهار داشت: از منظر ملی در حوزه صنعت، دو استان آذربایجان شرقی و اصفهان پیشتازند و به همین علت نقش شرکت چرخشگر در حوزه صنعت استان خیلی مهم بوده و برای اینکه در زمینهٔ تولید پیشرفت حاصل شود باید سرعت بازدهی را افزایش دهیم و بار اصلی این امر بیشتر بر دوش مدیران میانی شرکت است.

وی اضافه کرد: مدیران میانی باید به مدیرعامل به‌ عنوان فرصت نگاه کنند و مدیرعامل جدید با انگیزه‌های تازه و شاداب برای پیشبرد برنامه‌های چندین ساله چرخشگر پرتوان حركت كند.

 

سیاست ایران خودرودیزل، جواد توسلی مهر


توسلی مهر با اشاره به سهم شرکت ایران‌ خودرودیزل از بازار خودروهای تجاری کشور، به برنامه‌های آتی این گروه صنعتی برای افزایش تولید پرداخت و متذکر شد: ضامن این پیشرفت، عملکرد شرکت‌های تابعه است که با برنامه دقیق و مشخص هم‌راستا با برنامه‌های گروه صنعتی ایران‌ خودرودیزل گام برمی‌دارند.

وی همچنین با تأکید براین مطلب كه سیاست‌گذاری‌های اخیر ایران‌ خودرودیزل به سمت داخلی سازی و ملی‌گرایی پیش می ‌رود، شركت چرخشگر را نیز همراه با این سیاست دانست و خواستار تفكر هرچه بیشتر در زمینه داخلی سازی صنعتی شد.

 

رویکرد داخلی سازی


مدیرعامل شرکت ایران خودرودیزل پس از بازدید از سالن‌های تولید گیربکس سواری، سالن دنده زنی، عملیات حرارتی و سالن پوسته تراشی و مونتاژ و پروژه‌های واحد تحقیق و توسعه شرکت چرخشگر پرداخت و در پایان با تشکر از زحمات مدیریت کارآمد و پرسنل زحمتکش مجموعه اظهار امیدواری کرد که دوستان آذری‌ زبان مانند همیشه در عرصه صنعت کشور پیشگام باشند.با حضور در این شركت به بازدید از توانایی ها و امكانات چرخشگر پرداختند و طی جلسه‌ای به تدوین و رهنمودهای لازم برای حركت روبه جلو صنعت كشور در سال جهش تولید اشاره كردند.

حسن کریمی سنجری مدیرعامل شرکت چرخشگر نیز در این نشست و بازدید، ظرفیت‌های تولیدی این شرکت را معرفی کرد و گفت: با تکیه ‌بر دانش فنی همکاران، ماشین‌آلات تولیدی این شرکت برای تولید محصولات سنگین طراحی شده‌ است و این امید می‌رود با تکیه ‌بر رهنمودها و سیاست‌گذاری‌های مثبت شركت مادر(ایران‌خودرو دیزل)، به جایگاه شایسته صنعتی با رویكرد داخلی سازی دست پیدا كنیم.
 

کد خبر 128996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha