ارایه خدمات امدادی به 14 شرکت تولیدکننده و واردکننده خودرو

شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان در اطلاعیه ای اعلام کرد که این شرکت امدادی به 14 شرکت خودروسازی داخلی و واردکننده خودرو، خدمات امداد فنی ارائه می کند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت تعاونی توسعه خدمات خودرو رفاه ایرانیان نزدیک به 13 سال است که در زمینه خدمات امداد فنی خودرو با برند " امداد خودرو رفاه ایرانیان " فعالیت می نماید و به عنوان مجری خدمات امداد 14 گروه خودروسازی داخلی و خارجی کشور، عضو انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو، عضو کارگروه فنی و تخصصی ساماندهی دفاتر امداد خودرو اتحادیه صنف دارندگان تعمیرگاه، اتوسرویس، توقفگاه، کارواش و پارکینگ­های شهر تهران، می باشد که بواسطه همکاری مطلوب با مراجع ذیربط برای امداد رسانی به هموطنان، به دفعات مورد تقدیر کتبی و تشویق مسئولان استانی و کشوری قرار گرفته است.

براساس این گزارش، دارندگان خودروهای داخلی و خارجی و بالاخص خودروهایی با برندهای جک، لیفان، ام.وی.ام، چری، بی.وای.دی، کیا، هیوندای، رنو، تویوتا، لکسوس، نیسان، ولوو، کوپا، جیلی، میتسوبیشی و دی.اس می توانند نسبت به دریافت خدمات امدادی از امداد خودرو رفاه ایرانیان اقدام کنند.

این گزارش می افزاید: 14 شرکت خودروسازی و واردکننده کننده خودرو شامل شرکت های کرمان موتور، مدیران خودرو، کارمانیا، آسان موتور، اطلس خودرو، جهان نوین آریا، افراموتور، شهر خودرو، جیلیران، آرین موتور پویا، آرین موتور تابان، آریتا و پاکرو به منظور دریافت خدمات امداد فنی با امداد خودرو رفاه ایرانیان قرارداد همکاری منعقد کرده و در حال همکاری هستند.

مرکز پیام امداد خودرو رفاه ایرانیان در سراسر کشور با شماره تماس 64026 – 021 بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به امدادخواهان در زمینه امداد رسانی و پذیرش تعمیرگاهی است.

امداد خواهان و علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی www.refahiranian.ir مراجعه کنند.

 

امداد خودرو رفاه ایرانیان، خدمات امداد

کد خبر 129013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha