اصلاحات در ساختار، سهام و مدیریت صنعت خودروسازی کشور

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای داشتن یک خودروسازی خوب در کشور، باید اصلاحات در ساختار خودروسازان، سهام خودروسازان و مدیریت صنعت خودروسازی داده شود.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا رزم حسینی، با بیان این مطلب از انجام اصلاحات ساختاری در صنعت خودرو برای داشتن یک خودروسازی موفق در آینده خبر داد.

وی در حاشیه بازدید امروز خود از دو شرکت ایران خودرو و سایپا، با بیان اینکه به دنبال اصلاح صنعت خودرو هستیم، بیان کرد: این اتفاق گام به گام و مرحله به مرحله باید انجام شود تا با ایجاد بازار رقابتی خودروی با کیفیت بدست مردم برسد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، با بیان اینکه تصمیمات لازم برای این برنامه گرفته شده است، تصریح کرد: حدود دو ماه است که در کمیته تخصصی خودرو وزارت صنعت، با حضور فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و کارشناسان با توجه به تجربه 40 ساله در این حوزه تصمیمات خوبی گرفته شده است.

رزم حسینی ادامه داد: به دنبال ارتقاء توان تولید بخش خصوصی برای ایجاد بازار رقابتی هستیم.

وی با تاکید بر ساخت داخل متذکر شد: به طور حتم به خودروسازان و شرکت هایی که برای خودکفایی، قطع وابستگی و تکیه بر ساخت داخل با استفاده از توان داخلی گام بردارند باید امتیازهای ویژه ای داده شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان ابراز امیدواری کرد که با اصلاح صنعت خودرو، حمایت از توان بخش خصوصی توانمند و ایجاد بازار رقابتی، خودروهایی باکیفیت و با قیمت مناسب به دست مردم عزیز کشورمان برسد.

کد خبر 129018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha