انعقاد قرارداد تامین 92 درصد قطعات «تارا» با قطعه سازان داخلی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از انعقاد قراردادهای تامین 92 درصد از قطعات تارا با قطعه سازان داخلی خبر داد و گفت: به این ترتیب « تارا » با سطح داخلی سازی بالایی وارد بازار خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی، با بیان این مطلب اظهار داشت: براساس دستور وزیر صمت، افزایش 30 درصدی تولید در آذرماه را در دستور کار قرار داده و فعالیت های مربوط به تجاری سازی محصولات را نیز تسریع بخشیده ایم. در پایان آذرماه و سه ماه زودتر، از کل تولیدی که در سال 98 داشته ایم عبور خواهیم کرد.

وی حضور امروز وزیر صمت در گروه صنعتی ایران خودرو را موجب دلگرمی برای کارگران و مجموعه این گروه صنعتی دانست و از آغاز تولید انبوه خودرو " تارا " تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: در ارتقای محصولات جاری نیز، شش محصول را ارتقا داده‌ایم، دناپلاس اتوماتیک، سورن پلاس، رانا پلاس با سقف شیشه ای و گیربکس شش سرعته، 207 با سقف پانوراما و فرمان برقی از جمله آن است.

مقیمی تصریح کرد: با بهبود خودروهای جاری، عرضه سالانه یک محصول جدید را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طراحی و مهندسی خودروی دیگری را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم که وارد فاز عملیاتی خواهیم شد و در سال 1400 این محصول جدید را وارد بازار خواهیم کرد.

کد خبر 129028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha