ممنوعیت تردد خودروها بعد از ساعت ۲۰ امشب

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که ممنوعیت تردد شبانه در پایتخت از ساعت ۲۰ امشب هم در تمام شهرهای با وضعیت نارنجی اجرا می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به تصمیم ستادملی مقابله با کرونا برای اعمال ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در معابر شهرها گفت: این طرح از ابتدای آذرماه آغاز شده و ساعت اجرای آن ۲۱ تا چهار صبح است. اما به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در دورهمی‌های شب یلدا ساعت اجرای منع تردد در روزهای شنبه و یکشنبه یک ساعت افزایش یافته و به ساعت ۲۰ رسید.

وی با بیان اینکه این طرح نه فقط در تهران بلکه در تمام شهرهای با وضعیت نارنجی کرونا اجرا خواهد شد، گفت: روز گذشته شهروندان همراهی خوبی در اجرای این طرح داشتند. البته تغییراتی هم در الگوی ترافیک داشتیم، از جمله اینکه سفرهای برگشت و بار ترافیکی عصرگاهی در اکثر معابر زودتر شکل گرفته و به جای شروع از حوالی ساعت ۱۶ به ساعت ۱۴ تغییر یافت.

 

ممنوعیت تردد



شیرانی با بیان اینکه امروز هم تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۰ تا چهار بامداد ممنوع است، گفت: امشب نیز ماموران پلیس بر اجرای این طرح نظارت کرده و اجازه تردد به خودروهای غیرمجاز را نخواهند داد. تردد در ساعت غیرمجاز در این شب توسط دوربین‌ها ثبت خواهد شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه پیش بینی می‌شود که ترافیک عصرگاهی امروز نیز زودتر از قبل آغاز شده و کمی هم پرحجم تر باشد، گفت: لازم است شهروندان اولا از هرگونه تردد غیر ضروری پرهیز کنند و ثانیا زمان سفر و بازگشت خود را مدیریت کنند تا قبل از ساعت ۲۰ به خانه برگردند.

وی درباره ممنوعیت تردد بین شهری نیز گفت: این محدودیت همچنان برای خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی ادامه دارد و ماموران پلیس از سفر این خودروها جلوگیری خواهند کرد.

کد خبر 129057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha