بازدید مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین از شعب استان بوشهر

حسینی کنارویی در سفر به استان بوشهر در راستای طرح و برنامه 100 روزه از کلیه شعب خواست با برنامه ریزی و بازاریابی هدفمند نسبت به بهبود عملکرد خود در فرصت باقی مانده تا پایان سال اقدام نمایند.

به گزارش پرشین خودرو، در راستای اجرای طرح و برنامه 100 روزه، حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها به استان بوشهر سفر و ضمن دیدار از شعب بوشهر و برازجان، جلسه ای با حضور مسئولین شعب بوشهر، برازجان، کازرون، قائمیه و نورآباد برگزار کردند.

حسینی کنارویی به بررسی اجمالی وضعیت منابع شعب مذکور پرداخته و ضمن تقدیر و تشکر از شعبی که به اهداف کامل خود دست یافته اند، اظهار داشت: با توجه به روند افزایش نقدینگی و خلق پول در بازار، حداقل انتظار مدیران ارشد بانک، تحقق کامل اهداف تعیین شده برای هر شعبه است. از این رو انتظار می رود در فرصت باقیمانده تا پایان سال کلیه شعب با برنامه ریزی و بازاریابی هدفمند نسبت به بهبود عملکرد خود اقدام نمایند.

کنارویی ضمن تشکر از اقدامات صورت پذیرفته در حوزه بانکداری دیجیتال و ایجاد زیرساخت های لازم در این حوزه، افزود: نقش شعب در پیاده سازی بانکداری دیجیتال بسیار کلیدی و با اهمیت است، وی همچنین ضمن اشاره به آغاز به کار آزمایشی پلتفرم بانکداری دیجیتال تحت عنوان " فراز " گفت: از کلیه همکاران انتظار می رود با حساسیت خاصی نسبت استفاده از این برنامه اقدام و پیشنهادات، ایرادات و نواقص احتمالی آن را از طریق مدیریت های مناطق اعلام نمایند.

حسینی کنارویی در ادامه این جلسات ضمن مروری بر برنامه 100 روزه پایان سال و شرح اقدامات مدیریت منطقه و شعب تحت پوشش در تحقق اهداف، به معرفی طرح های انگیزشی ابلاغی پرداخته و بیان کرد: عملکرد شعب در برنامه 100 روزه و دستیابی به اهداف طرح های انگیزشی ابلاغی و شناسائی شعب پیشرو در این طرح برای مدیران ارشد بانک بسیار با اهمیت بوده بطوریکه عملکرد تک تک شعب به صورت روزانه توسط مدیر عامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در پایان حسینی کناروئی با تاکید در خصوص حساب های اجاره ای و کنترل و رصد بیشتر مسئولین شعب در این خصوص پرداختند.

کد خبر 129225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha