طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی تا ۱۸ دی‌ماه ادامه دارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی جنوب شرق استان تهران گفت: ترخیص موتورسیکلت‌هایی که تا پایان سال ۹۸ در پارکینگ‌ها متوقف هستند از تاریخ ۱۸ آبان ماه با تسهیلات ویژه شروع شده است و تا تاریخ ۱۸ دی‌ماه ادامه دارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ترخیص موتورسیکلت‌هایی که تا پایان سال 98 در پارکینگ‌ها متوقف هستند از 18 آبان‌ماه سال جاری با تسهیلات ویژه شروع به ترخیص شده است.

وی با بیان اینکه این ترخیص تا 18 دی‌ماه ادامه دارد، گفت: تسهیلات ویژه‌ای برای ترخیص این موتورسیکلت‌ها در نظر گرفته شده است که مالکان یا متصرفان حین توقیف به آسانی بتوانند وسیله خود را ترخیص کنند که این تسهیلات شامل پرداخت هزینه پارکینگ بر مبنای تعرفه مصوب سال 1394 است.

 

ترخیص موتورسیکلت



رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی جنوب شرق استان تهران ادامه داد: موتورسیکلت‌هایی که بیمه‌نامه شخص ثالث ندارند یا مالک فاقد گواهینامه باشد و یا از نظر شماره‌گذاری جزء وسایل نقلیه فرسوده باشد با تکمیل فرم‌های مخصوص و تعهد در مراکز پلیس +10 می‌توانند به آسانی موتور سیکلت خود را با ارائه سند مالکیت یا وکالت محضری ترخیص کنند.

سرهنگ سلیمانی بیان کرد: یکی دیگر از تسهیلات ترخیص موتور سیکلت‌های توقیفی پرداخت اصل خلافی بوده و نیازی به پرداخت دو برابری تخلفات نیست و خلافی بالای یک میلیون ریال نیز به شکل اقساط انجام می‌پذیرد.

وی افزود: از همشهریان عزیز درخواست می‌کنیم تا زمان باقی مانده نسبت به ترخیص موتور سیکلت‌های خود در مراکز پلیس +10 اقدام کنند، چون پس از پایان مهلت دو ماهه موتور سیکلت‌هایی که مالکان آن‌ها برای ترخیص مراجعه نکرده‌اند تعیین تکلیف می‌شوند.

کد خبر 129255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha