عدم موافقت ستاد مقابله با کرونا با تغییر ساعت محدودیتهای شبانه

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا از عدم موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا با تغییر ساعت محدودیت های شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، سرهنگ محمدباقر سلیمی با اشاره به پیشنهاد پلیس راهور برای تغییر ساعت اعمال محدودیت شبانه در طرح محدودیت های کرونایی از ساعت 21 به ساعت 22 اظهارداشت: ما در مجموعه پلیس راهور و پلیس راهور تهران بزرگ رفتارهای ترافیکی، ظرفیت معابر، گره های ترافیکی و … را رصد می کنیم.

وی افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار شد تا از ساعت 21 تا ساعت 4 صبح منع تردد در شهرها اعمال شود اما این تصمیم سبب شد تا ساعت پیک ترافیک در کلانشهرها به ویژه شهر تهران تغییر کند.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: به دلیل تغییر پیک ترافیک، ما در ساعت های انتهایی به ساعت 21 با تراکم و انباشت زیادی از خودروها در شهرهای بزرگ به ویژه تهران مواجه شدیم.

 

محدودیت کرونا



وی تصریح کرد: به دلیل اینکه زمان تعطیلی برخی صنوف و کارگاه ها تقریباً ساعت 21 بود و اعمال محدودیت ها هم ساعت 21 است، به همین دلیل ترافیک بیشتر به چشم آمد.

گفت: این پیشنهاد پلیس راهور در ستاد ملی مقابله با کرونا و بالطبع در کمیسیون های بالادستی اعلام شد و تصمیم نهایی گرفته اما متأسفانه ستاد ملی مقابله با کرونا با تغییر ساعت آغاز منع تردد شبانه از ساعت 21 به ساعت 22 موافقت نکرد.

وی در پایان گفت: البته پلیس پیشنهادها و راهکارهای دیگری هم داشت که باز این پیشنهادها مورد تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا قرار نگرفت.

کد خبر 129262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha