افتتاح یکصدمین فروشگاه زنجیره ای « دیلی مارکت »

روز گذشته و فقط در 160 روز کاری، صدمین شعبه از فروشگاه های زنجیره ای « دیلی مارکت » به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ما، یکصدمین شعبه فروشگاه های زنجیره ای " دیلی مارکت " با حضور حاج ایوب پایداری بنیانگذار گروه صنعتی میهن، مهندس ابوالفضل پایداری، مهندس علی پایداری، دکتر اسحاق بیگی و جمعی از مدیران، همکاران و همراهان این مجموعه آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش، اولین فروشگاه از مجموعه فروشگاه های زنجیره ای "دیلی مارکت" روز چهارم تیرماه امسال در تهرانسر افتتاح شد و حال با گذشت فقط 160 روز کاری و افتتاح 100 شعبه، موفقیت و رکورد تازه ای در صنعت فروشگاه های زنجیره ای ثبت شده است.

از جمله مهم ترین عوامل کسب این موفقیت، تلاش افزون تر و توسعه با کیفیت و در عین حال سریع این فروشگاههای زنجیره ای، استقبال بسیار خوب هم میهنان و همراهی ارزشمند مصرف کنندگان است که انگیزه و زمینه کوشایی هر چه بیشتر برای رشد مداوم فروشگاههای دیلی مارکت را ایجاد کرده است.

محصولات باکیفیت، شرایط مناسب فروشگاهی و از جمله پایبندی به اصل اساسی احترام به مصرف کنندگان و خریداران گرامی، موجب استقبال مردم و در نتیجه شتاب رشد مجموعه فروشگاههای زنجیره ای "دیلی مارکت" شده است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه « دیلی مارکت »، تا کنون فروشگاه های زنجیره ای این مجموعه در شش منطقه عملیاتی شامل تهران، خراسان، آذربایجان، خوزستان، فارس و مازندران راه اندازی شده است و شعب تازه این فروشگاه ها برای استان های اصفهان، گیلان و همدان در شرف افتتاح است.

این گزارش می افزاید: به زودی و با تلاش و همت همه جانبه ، شعب جدید دیلی مارکت در سراسر ایران راه اندازی و فعالیت فراگیر آن جشن گرفته خواهد شد .

یادآور می شود که یکصدمین شعبه از فروشگاه های زنجیره ای « دیلی مارکت » در تهران، خیابان آزادی، خیابان استاد معین راه اندازی شده است.

کد خبر 129360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha