کد خبر 129405
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
«فراری» ترامپ به حراج گذاشته شد

ترامپ در حالی که به روزهای پایانی ریاست جمهوری خود نزدیک می‌شود، خودروی فراری لوکسش را به حراج گذاشته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران، هر از چند گاهی می‌بینید اتومبیل‌هایی که متعلق به افراد مشهور بودند به حراج گذاشته ‌می‌شوند. آخرین نمونه، این کوپه قرمز فراری F۴۳۰، ۲۰۰۷ است که متعلق به دونالد ترامپ است.

فراری به عنوان بخشی از حراج Mecum Auctions ۲۰۲۱ Kissimmee ارائه می‌شود که از ۷ تا ۱۶ ژانویه برگزار خواهد شد؛ تخمین زده می‌شود قیمت آن بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار باشد.

 

فراری ترامپ



با این حال، این اولین باری نیست که فراری ترامپ به حراج گذاشته می‌شود. ترامپ F۴۳۰ جدید را در سال ۲۰۰۷ خریداری کرد و بیش از چهار سال آن را نگه داشت. در مارس ۲۰۱۷، پس از رئیس جمهور شدن، به حراج فورت لادردیل رفت و با قیمت ۲۴۰ هزار دلار (۱۰هزار دلار کمتر از قیمت فروش تخمینی‌اش)، آن را به حراج گذاشت. بعد‌ها یک پیشنهاد دهنده خصوصی ۲۷۰ هزار دلار برای خرید آن پیشنهاد داد.

فراری ترامپ در روز‌های پایانی دوره ریاست جمهوری‌اش به حراج گذاشته می‌شود و مشخص نیست که این امر چگونه بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. در لیست حراج‌های Mecum اشاره شده است که این خودرو همراه با امضای ترامپ با کپی عنوان اصلی و آدرس برج ترامپ در شهر نیویورک است.

کد خبر 129405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha