جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال فردا یک طرفه است

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های تردد در جاده های شمالی را برای تعطیلات ابتدای هفته، اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی را از شنبه ۲۷ دی ماه تا دوشنبه ۲۹ دی ماه ۹۹؛ اعلام کرد.

۱. موتورسیکلت

تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ دوشنبه ۲۹ دی ماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری

محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ دوشنبه ۲۹ دی ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ دوشنبه ۲۹ دی ماه از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد (دوشنبه ۲۹ دی ماه) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

 

پلیس



۳. نقلیه سنگین (به استثنا حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی)

محور کندوان

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز

تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها، «کأن لم یکن» تلقی می‌گردد.

محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و سمنان-قائم شهر

تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ یکشنبه ۲۸ دی ماه از مسیر شمال به جنوب در محور فوق ممنوع است.

کد خبر 129572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha