حرکت جهادی سایپا با همكاری هدفمند در کنترل کرونا

رئیس ستاد مبارزه با كرونا تهران همكاری هدفمند سایپا در کنترل کرونا در ماه های اخیر را یك حركت جهادی دانست.

به گزارش پرشین خودرو، با هدف کنترل و مدیریت فعالیت‌های بهداشتی در مراکز صنعتی و بزرگ، رئیس ستاد مبارزه با كرونا تهران، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران و جمعی از كادر بهداشت و درمان شهر تهران در قالب طرح "شهید سپهبد سلیمانی" از شركت سایپا بازدید کرده و از عملکرد این شرکت در اجرای پروتکل های بهداشتی و مبارزه با شیوع کرونا تقدیر کردند.

علیرضا زالی در این بازدید ضمن تاكید بر ضرورت رعایت پروتكل های بهداشتی در مراكز صنعتی و دارای نیروی انسانی زیاد گفت: عملكرد مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا در رعایت و اجرای پروتكل های بهداشتی و مهار ویروس كرونا و همچنین تلاش شبانه روزی برای قطع زنجیره انسانی این بیماری قابل تقدیر است.

وی افزود: سال گذشته و در ابتدای شیوع كرونا و كمبود شدید مواد ضدعفونی كننده و ماسك بهداشتی، گروه سایپا با توجه به رسالت مسئولیت‌های اجتماعی خود، خطوط تولید ماسك و مواد ضدعفونی كننده را به صورت رایگان و عام‌المنفعه جهت رفع نیاز پرسنل خود، مراکز درمانی و سایر ارگان‌ها راه‌اندازی کرد و همچنان تا امروز شاهد این اقدام ارزشمند در شركت های سایپا آذین و طیف سایپا هستیم.

رئیس ستاد مبارزه با كرونا تهران همكاری هدفمند سایپا در کنترل کرونا در ماه های اخیر را یك حركت جهادی دانست و گفت: این واحد صنعتی در شرایطی وارد همكاری با وزارت بهداشت در مبارزه با بیماری كرونا شد كه همانند سایر خودروسازان با مشکلات متعدد دست به گریبان بود اما با تلاش شبانه روزی خود توانست دستاوردهای متعددی را كسب کند.

وی افزود: سایپا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی موفق شد تا برنامه تولیدی خود را فعال نگاه دارد و با تهیه مستنداتی از فعالیت های بهداشتی این مجموعه به ستاد ملی كرونا و وزارت بهداشت الگوی موفقی را پایه ریزی و جهت بهره برداری به سایر مراكز صنعتی ارائه کرد.

رئیس ستاد مبارزه با كرونا تهران تعطیل نشدن مراكز صنعتی را دغدغه ای مهم دانست و گفت: با توجه به اهمیت اقتصادی برخی مراكز و با توجه به ضرورت سهولت انجام تست كاركنان، به ستاد ملی كرونا پیشنهاد اختصاص سهمیه ای منطقی از مراكز سلامت را داده ایم.

همچنین در این بازدید سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، ضمن تقدیر از عملكرد مدیریت ارشد گروه سایپا در راستای مبارزه با بیماری كرونا و جلوگیری از شیوع آن گفت: توجه ویژه به سلامت کارکنان و صیانت از نیروی انسانی توسط سایپا امری ستودنی است و حركت جهادی این واحد صنعتی در راستای قطع زنجیره انسانی و ممانعت از شیوع ویروس منحوس كرونا در جامعه می تواند به عنوان الگو مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: واحد های صنعتی بزرگ جمعیت قابل توجهی دارند و چنانچه در شرایط فعلی به كاركنان آموزش های لازم در جهت چگونگی مهار و رعایت پروتكل های بهداشتی داده شود شاهد حضور سفیران سلامت و صیانت از كانون خانواده در سطح جامعه خواهیم بود كه قطعا این امر در گروه سایپا صورت پذیرفته است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ بر ضرورت همكاری همگانی با ستاد ملی كرونا تاكید كرد و گفت: بسیج محله با ستاد ملی كرونا همكاری خوبی داشته است لذا گروه سایپا می تواند با توجه به تعداد پرسنل زیاد خود و در راستای یاری رساندن هرچه بهتر به جهادگران عرصه مبارزه با كرونا با مراكز بهداشت و ستاد ملی كرونا در سطح شهر ارتباط دو سویه ای برقرار كند.

کد خبر 129614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha