کد خبر 129626
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
معرفی مدیرعامل جدید ریگان خودرو

مدیرعامل جدید شرکت ریگان خودرو معرفی شد.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی خطیبی که پیش از این سوابق طولانی و متعدد مدیریتی و اجرایی در صنعت خودرو داشته است از این پس به عنوان مدیرعامل شرکت ریگان خودرو به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی تا پیش از این سمت های متعددی در صنعت خودرو داشته که از آن جمله می توان به مدیریت فروش ایران خودرو، مدیر عامل شرکت لیزینگ ایران خودرو، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و خدمات خودرو، مدیر عامل شرکت اورین خودرو(نماینده انحصاری MAN در ایران) و مدیر عاملی شرکت لیزینگ شهر اشاره کرد.

خطیبی همچنین در بسیاری دیگر از شرکت های فعال در زمینه صنعت و واردات خودرو همچون پارسیان موتور(نماینده انحصاری فیات در ایران)، پرشیا خودرو، ایرتویا، نگین خودرو، لیزینگ ایرانیان، تعاونی اعتبار ایران خودرو و برخی دیگر از شرکت ها به عنوان رییس یا عضو هیات مدیره فعالیت داشته و از سوابق ارزشمندی در این زمینه برخوردار است.

مدیرعامل جدید ریگان خودرو در رابطه با وضع کلی این شرکت گفت: ریگان خودرو، بزرگترین سالن تولید یکپارچه خودرو بخش خصوصی در کشور را دارا است که پیش از این فعالیت خود را با تولید خودروی کوپا که محصول شرکت خودروسازی Zotye چین است آغاز کرده و حدود یک هزار و 700 دستگاه از این خودرو را نیز به بازار عرضه کرده است.

خطیبی با اشاره به اینکه پس از بروز مشکلات برای کارخانه مادر چین این روند حدود دو سال با وقفه مواجه شد، افزود: هم اکنون با تلاش های انجام شده و با بهره‌گیری از ظرفیت ها و امکانات شرکت ریگان خودرو در کشور چین، تهیه کلیه قطعات اعم از بدنه گیربکس و سایر قطعات در داخل و خارج از کشور برای این محصول صورت گرفته و انشاالله به زودی تولید کوپا با قوت و قدرت بیشتر از قبل آغاز و وارد بازار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ریگان خودرو افزود: تولید محصول دیگر این شرکت به نام JMC S350 که یک شاسی بلند منحصر به فرد چینی است در دستور کار قرار گرفته و به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.

وی گفت: این خودرو با قدرت موتور 205 اسب بخار، گنجایش موتور دو هزار سی سی و سیستم 4WD و مصرف سوخت حدود 8.5 لیتر بوده و تاکنون 60 دستگاه از این دستگاه از این خودرو در مرحله آزمایشی تولید شده و تا پایان سال نیز 60 دستگاه دیگر تولید خواهد شد.

خطیبی با بیان اینکه یک محصول شاسی بلند دیگر نیز از سال آینده در در برنامه تولید شرکت ریگان خودرو قرار خواهد گرفت افزود: این خودرو از نظر کیفیت و کلاس بین Coupa و JMC S350 قرار خواهد گرفت و با توجه به ویژگی هایی که دارد به طور حتم از اقبال مناسبی در بازار ایران برخوردار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ریگان خودرو خاطرنشان کرد: طی سالهای گذشته روند انتخاب محصول در شرکت ریگان خودرو بسیار هوشمندانه بوده و در ادامه تلاش خواهیم کرد تا با تکمیل روندهای گذشته و برنامه‌ریزی برای مشارکت انحصاری با شرکت‌های مادر بزرگ و دارای تنوع محصول گام های بلندی را برای حضور قدرتمند در بازار ایران برداریم و به طور حتم تلاش خواهیم کرد تا در زنجیره جهانی یک یا دو خودروساز بزرگ دنیا برای پوشش بازار داخلی و کشورهای همجوار و CIS حضور داشته باشیم.

کد خبر 129626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha