کشنده های 1943 و 2630 آماده سفارش گذاری است

دو کشنده 1943 و 2630 از تولیدات فعلی ایران خودرو دیزل به شمار می رود که در حال عبور از مراحل انجام تست های نهایی و آماده سفارش گذاری است.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اعلام این خبر گفت: در حال حرکت به سمت ایجاد قابلیت هایی مانند قرار دادن اتاق جدید و شرایط راحتی راننده در هنگام رانندگی و سفرهای برون شهری با کشنده های جدید ایران خودرودیزل هستیم.

وی با اشاره به دستاوردهای شرکت ایران خودرودیزل در تولید و توسعه محصولات خود، اظهار داشت: امسال، پس از هشت سال وقفه خط تولید اتوبوس احیا شد. این مسیر در ابتدا با ارزبری 58 هزار یورویی آغاز و امروز به 44 هزار یورو ارزبری در تولید هر دستگاه از اتوبوس ها رسیده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: موتور 457 نیز پس از هشت سال توقف توسط شرکت ایدم تولید می شود. این موتور تا پیش از این به کشور وارد می شد، اما در حال حاضر با 35 درصد ساخت داخل و با استاندارد آلایندگی یورو چهار، در حال تولید است.

وی در پایان با بیان این‌که ایران خودرودیزل ظرفیت تولید سالانه پنج هزار دستگاه اتوبوس را داراست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 400 سفارش قطعی ثبت شده است. این امر موجب اشتغالزایی می شود کما اینکه در حال حاضر نیز در زنجیره تامین و تولید اتوبوس، اشتغال‌زایی چشمگیری ایجاد شده است.

در ادامه نشست مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهوری، گزارشی از اقدامات و برنامه های ایران خودرو در حوزه نهضت ساخت داخل و جهش تولید نیز ارایه شد.

کد خبر 129717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha