تعهدات معوق کارمانیا در اولویت دریافت خودرو برقی سودا eK1

مدیرعامل شرکت کارمانیا با اشاره به طی شدن مراحل تولید و عرضه خودروی برقی سودا eK1، گفت: پس از قطعی شدن ترک بازار ایران توسط بی وای دی، مذاکراتی با چند برند خارجی آغاز شد که با دو برند به توافقاتی رسیده ایم که به زودی اطلاعرسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محسن برازوان، با اعلام این مطلب اظهار داشت: دو برند جدید کارمانیا در حوزه خودروهای سوخت طبیعی فعالیت خواهند کرد و در حوزه خودروهای برقی نیز با محصول سوداeK1 در بازار حضور خواهیم داشت.

وی در ادامه از ادامه مذاکرات با شریک قدیمی کارمانیا خبر داد و تاکید کرد: به دلیل تغییر شرایط سیاسی، مذاکراتی با بی وای دی در جریان است که امیدواریم این مذاکرات به بازگشت BYD به بازار ایران منجر شود.

برازوان، زمان آغاز تولید سودا eK1 را از اواخر سال جاری یا فروردین سال ۱۴۰۰ اعلام و تصریح کرد: به دلیل شرایط کرونا تاخیرهایی در برنامه تولید این محصول به وجود آمد که خوشبختانه از این مشکلات عبور کردیم.

وی افزود: تعهدات معوق محصول بی وای دی در آغاز فروش سودا eK1 در اولویت قرار خواهند داشت.

برازوان با اشاره به قیمت این محصول نیز گفت: به دلیل تغییرات سیاسی و نوسانات نرخ ارز، در اعلام قیمت نهایی سودا eK1 دست نگه داشته ایم تا بتوانیم با قیمت معقول و رقابتی این خودرو را به بازار عرضه کنیم.

مدیرعامل کارمانیا در پایان خاطرنشان کرد: در موضوع صادرات نیز در مذاکرات با شرکت مادر، تمام منطقه به جز قرقیزستان که سودا در آنجا نمایندگی دارد در اختیار کارمانیا خواهد بود که این مهم امتیاز بزرگی در بازار صادراتی این خودرو است.

کد خبر 129739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha