کد خبر 12987
۲۵ تیر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۲
مرحله دوم دلال‌گری در پیش‌فروش رانا

پرشین خودرو: دور دوم پیش‌فروش خودروی رانا طی هفته گذشته در حالی از سوی شرکت ایران خودرو صورت گرفت که برخی از متقاضیان این خودرو عنوان می‌کنند حتی در ساعات اولیه پیش‌فروش نیز موفق نشدند وارد سایت اینترنتی ایران خودرو شوند.

به گزارش «پرشین خودرو»، ایران خودرو هفته گذشته طی اعلامیه‌ای عنوان کرد که این شرکت برای جلوگیری از و اسطه‌گری در خرید و فروش فیش‌های ثبت‌نامی رانا، پیش فروش مجدد این خودرو را در دستور کار قرار داده است. این اعلامیه در شرایطی از سوی ایران خودرو انتشار یافت که همزمان با دور اول پیش فروش رانا خبرهایی مبنی بر خرید و فروش حواله پیش‌فروش رانا در رسانه‌ها درج شد. ایران خودرو نیز اعلام کرد مشتریان فریب دلال بازی‌ها در خرید و فروش فیش‌های ثبت‌نامی رانا را نخورند و در ادامه، مرحله دوم پیش‌فروش را آغاز کرد. اما حاشیه‌سازی در مرحله دوم نیز ادامه یافته، به طوری که خبرها حکایت از آن دارد که برخی از نمایندگی‌های فروش با همکاری برخی واسطه‌گران، اقدام به خرید پیش‌فاکتورهای رانا کرده و هم اکنون آنها را به چند برابر قیمت به فروش می‌رسانند. همچنین برخی از متقاضیان رانا در تماس تلفنی با روزنامه دنیای‌اقتصاد در این زمینه عنوان می‌کنند که در ساعات اولیه پیش فروش حتی موفق نشدند وارد سایت فروش ایران‌خودرو شوند. این در حالی است که هم اکنون برخی نمایندگی‌ها از فروش پیش فاکتورها به قیمتی بالاتر اعلام آمادگی می‌کنند. به نوشته دنیای اقتصاد، اینکه برخی نمایندگی‌ها خود مستقیما اقدام به خرید پیش فاکتور کرده‌اند موضوعی است که از سوی ایران خودرو قابل پیگیری است، اما به نظر می‌رسد که مرحله دوم پیش‌فروش هم نتوانسته دست دلال‌ها و واسطه‌گران را در این مورد قطع کند.
کد خبر 12987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    0 0
    آخه بدبختی بلا نسبت ما ایرانیها رو میبینید؟؟؟؟ ماشینو هنوز نه دیدیم و نه میدونیم چیه؟ اصلا" میارزه؟ نمیارزه؟ کیفیتش چطوره؟ همینجوری ریختیم رو سر و کله همدیگه واسه خریدن! فقط باید تاسف خورد! خدا وکیلی کدوم کارخونه ای رو تو دنیا سراغ دارید که اینجوری ازش ماشین بخرن؟
  • محمدعلی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    0 0
    این نشون میده دلال ها تو ایران بهتر از بقیه مشاغل انجام وظیفه می کنن و دلشون بیشتر برای کارشون میسوزه