آشنایی با نمایندگی 480 مدیران خودرو (محمدی)

برای معرفی نمایندگی 480 مدیران خودرو (محمدی) و درک برتری ها و نقاط مثبت این مجموعه، لازم نیست اینجا را با سایر نمایندگی های مدیران خودرو مقایسه کنیم. کافیست نگاهی به گذشته این مجموعه و سابقه قعالیت مدیریت و پرسنل آن داشته باشیم تا بفهمیم با یک مجموعه کامل و بسیار حرفه ای با پتانسیل های قابل توجه طرف هستیم.

به گزارش پرشین خودرو، داستان به سال 1380 شمسی باز می گردد. زمانی که آقای محمدی فعالیت خود را در بخش بازرگانی شرکت کرمان موتور آغاز کرد. فعالیت محمدی در کرمان موتور تا جایی ادامه داشت که در سال 1386 مجموعه خدمات پس از فروش مرکزی کرمان موتور تحت مدیریت کامل ایشان در آمد. در آن سال ها شرکت لیفان تازه به خودروسازی مشغول شده بود و اولین تجربه کاری خود را با کرمان موتور پشت سر می گذاشت.

محمدی در این سال ها اولین مرکز خدمات پس از فروش خودروهای لیفان را مدیریت می کرد. همچنین خدمات پس از فروش هیوندای ورنا و آوانته (راین خودرو) نیز در این مجموعه انجام می شد، اما با آغاز تحریم های بین المللی در اوایل دهه 90 شمسی و توقف تولید خودروهای هیوندای، نقش چینی ها در شراکت کرمان موتور پررنگ تر می شد.

 

مدیران خودرو



از سال 1393 و با آغاز تولید خودروهای جک در ایران، محمدی همزمان با هیوندای، خدمات پس از فروش خودروهای جک را نیز در تعمیرگاه مرکزی کرمان موتور به جریان انداخت. همه این تجارب و بدعت گذاری ها دست به دست هم داد تا در سال 1394، آقای محمدی که تا پیش از این تعمیرگاه مرکزی کرمان موتور را اداره می کرد، مستقل از این شرکت خودروسازی نمایندگی خودش را با کد 1725 در قلمرو خودروسازی های بزرگ کشور در جاده مخصوص تهران تاسیس کند.

 

مدیران خودرو



فضای بسیار بزرگ این نمایندگی، تجهیزات کامل و نیروهای مجرب آن باعث شده بود تا در آن زمان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مجموعه های کرمان موتور لقب بگیرد. جالب اینجاست که نمایندگی 1725 کرمان موتور در حقیقت شعبه دوم ادراه تحویل این خودروساز بزرگ کشور نیز به حساب می آمد. اینجا روزگاری یکی از بزرگ ترین اداره تحویل های شرکت کرمان موتور به شمار می رفت و ویژگی های سخت افزاری این مجموعه نظیر سالن انتظار بزرگ، سوله های تعمیرگاهی، پارکینگ بزرگ خودرو و … با سابقه طولانی فعالیت آقای محمدی و خوش نامی ایشان دست به دست هم داده بود تا شرکت کرمان موتور با اعتمادی که به این مجموعه دارد، تعداد زیادی خودرو را در اختیار این نمایندگی قرار داده و علاوه بر بحث مالی، نمایندگی محمدی را در سرمایه معنوی و اعتباری خود نیز شریک کند.

 

مدیران خودرو



از سال 1395 و در پی قرارداد هیوندای و کرمان موتور پس از برجام نیز این مجموعه به یکی از مولتی برندهای کرمان موتور تبدیل شد و توانست با ویژگی ها و توانمندی های خاص خودش، سختگیرانه ترین استانداردهای هیوندای کره را نیز پاس کند و علاوه بر خودروهای چینی، به خودروهای روز هیوندای نیز خدمات بدهد. اما شوربختانه، با شروع مجدد تحریم ها و خداحافظی بیشتر خودروسازان بین المللی با بازار خودرو ایران، محمدی که همیشه به تنوع محصول و ارائه خدمات گسترده به خودروهای متنوع عادت کرده بود، تصمیم گرفت در نمایندگی بزرگ خودش با سابقه چندین و چند ساله، با شرکت خودروسازی مدیران خودرو که در حال حاضر خودروهای متنوعی در سبد محصول خود دارد همکاری کند و در حقیقت این چرخش سرآغاز فعالیت این مجموعه در خدمات رسانی به مشتریان دیگر خودروساز بزرگ کشور یعنی شرکت مدیران خودرو شد.

 

مدیران خودرو



استفاده از تجربیات گذشته در نمایندگی مدیران خودرو

حالا این مجموعه که با نام اوژن موتور پارس شناخته می شود با پتانسیل بالایی که دارد، می خواهد عملکردی متفاوت و چشمگیر در بحث فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو داشته باشد. فعالیت این مجموعه که حالا به عنوان نمایندگی 480 مدیران خودرو شناخته می شود از چند جهت قابل بحث بوده و نسبت به دیگر نمایندگی های مدیران خودرو متمایز است. نخست اینکه در این مجموعه فروش و خدمات پس از فروش تمامی محصولات مدیران خودرو (چری و ام وی ام) انجام می شود. همچنین این مجموعه همچون بسیاری از نمایندگی های مدیران خودرو فقط محدود به فروش یا خدمات پس از فروش نیست و این 2 فرایند در کنار هم در نمایندگی 480 مدیران خودرو محمدی انجام می شوند.

 

مدیران خودرو



وقتی به نمایشگاه یا شوروم این نمایندگی که با ساختمان شیشه ای و معروفش در جاده مخصوص شناخته می شو پا می گذاریم، انواع محصولات جدید مدیران خودرو از جمله خودروی تیگو 7، آریزو 6، آریزو 5، ام وی ام X33 جدید، ام وی ام X22 جدید، ام وی ام 315 اتوماتیک جدید و خودروی X55 در این شوروم قابل مشاهده هستند. پس در قدم اول به این نتیجه می رسیم که آقای محمدی به نخستین هدفش که ارائه سبدی متنوع از خودروها به مشتریان بوده رسیده است.

 

مدیران خودرو

 

 

مدیران خودرو



شرایط فروش اقساطی خودرو همواره برقرار است

مدیران خودرو از اولین و تنها شرکت های خودروسازی به شمار می رود که همواره خودروهایش را با اقساط بلند مدت و سودهای مشابه سود بانکی عرضه می کند. این شرایط فروش متنوع تقریبا همیشه برقرار بوده و حتی در شرایط فعلی بازار و صنعت خودرو که بیشتر شرکت ها تنها به صورت نقدی اقدام به فروش می کنند، شرایط فروش مدیران خودرو همچنان برقرار است.

 

مدیران خودرو



در حقیقت مدیران خودرو به مصرف کننده نهایی اهمیت می دهد و با این کار در تلاش است واسطه ها را حذف کند. نمایندگی 480 محمدی هم به عنوان یک نمایندگی پرقدرت و برجسته مدیران خودرو، خودروهای ام وی ام و چری را با شرایط اعلامی از سوی شرکت به فروش می رساند و هیچ محدودیتی در فروش خودروها ندارد.

در حال حاضر شرایط فروش خودرو با اقساط متنوع بلند مدت و کوتاه مدت اجرا می شود. با مراجعه به نمایندگی 480 مدیران خودرو (محمدی) می توانید با پیش پرداخت کم صاحب هر یک از محصولات مدیران خودرو شوید و با توجه به میزان درآمد و توان مالی، انواع شرایط باز پرداخت را با سود منطقی و مشابه سود بانکی انتخاب کنید. هریک از خودروها ننیز در این شرایط فروش تا 30 روز کاری تحویل می شوند. این در حالی است که افراد دارای شفل های خاص، مثل پزشکان می توانند از شرایط فروش متفاوتی برخوردار شوند و خودروی مورد نظر را با اقساط و پیش پرداخت متفاوت تهیه کنند.

سابقه ای درخشان در خدمات پس از فروش خودرو

اما یکی دیگر از ویژگی های مثبت این مجموعه که سال ها در آن سابقه ای درخشان دارد، بحث خدمات پس از فروش است. زیرساخت های نمایندگی محمدی در این سال ها حسابی تقویت شده و حالا تجهیزات پیشرفته و کامل تعمیرگاهی در فضایی بسیار بزرگ و استاندارد دور هم جمع شده اند تا مراجعه کنندگان در نمایندگی 480 شاهد بالاترین سطح خدمات پس از فروش خودرو باشند.

 

مدیران خودرو



بیش از 16 جک تعمیرگاهی در این مجموعه نوید قابلیت پذیرش تعداد بیشتر خودرو نسبت به سایر نمایندگی ها را می دهد. با مراجعه به اینجا لازم نیست با ترس و لرز خودروی خود را وارد تعمیرگاه کنید یا برای مراجعه به نمایشگاه، دنبال جای پارک برای خودروتان بگردید. این مجموعه در فضایی حدود 8000 متر مربع واقع شده و پارکینگ بزرگ و سوله های بزرگ تعمیرگاهی با فضای عالی از جمله ویژگی های بارز آن به شمار می روند.

 

مدیران خودرو



پتانسیل نمایندگی 480 مدیران خودرو به همینجا ختم نمی شود. تکنسین ها و کارکنان با تجربه و توانمند که سال ها در نمایندگی کرمان موتور فعالیت کرده اند و در این مجموعه پیشرفت کرده اند و آموزش دیده اند، در اینجا مشغول به کارند. همچنین بهترین تکنسین ها و متخصصان خودروهای ام وی ام و چری نیز برای ارائه هرچه بهتر خدمات به محصولات مدیران خودرو، به این مجموعه اضافه شده اند.

 

مدیران خودرو



جالب است بدانید در دوره ای که این مجموعه وظیفه خدمات رسانی به محصولات کرمان موتور را بر عهده داشته، به خبره بودن در تعمیر گیربکس اتوماتیک شهرت داشته و حتی یک اتاق ایزوله برای تعمیر گیربکس اتوماتیک نیز در این مجموعه ساخته و تجهیز شده است تا خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک را حتی بهتر از تعمیرگاه مرکزی کرمان موتور ارائه دهد.

با توجه به وجود این زیرساخت ها و تجربه این مجموعه خدماتی در تعمیر خودروهای چینی، پیش بینی می شود که نمایندگی 480 محمدی در تعمیر و خدمات پس از فروش خودروهای ام وی ام و چری نیز حرف اول را میان سایر نمایندگی ها بزند.

یک مرکز صافکاری و نقاشی مجهز

علاوه بر خدمات تعمیرگاهی و مکانیکی، یک بخش بسیار بزرگ و مجهز صافکاری و نقاشی نیز در این مجموعه تعیبه شده که از پیشرفته ترین و مهمترین تجهیزات از جمله اتاق رنگ، دستگاه های حرفه ای شاسی کشی پنوماتیک، ابزارها و تجهیزات مربوط به صافکاری مدرن و صافکاری PDR و … بهره می برد. مجموعه صافکاری و نقاشی این نمایندگی مجهز به پیشرفته ترین ابزار صافکاری مدرن از جمله صافکاری PDR است.

 

مدیران خودرو



همچون قسمت تعمیرگاه، در بخش صافکاری و نقاشی نیز تنها تجهیزات پیشرفته و کامل نیستند که نتیجه کار را دلچسب می کنند. در این مجموعه از با تجربه ترین و ماهرترین صافکار و نقاش ها استفاده می شود و سابقه تکنسین های این بخش نیز همچون تکنسین های تعمیرگاه قابل توجه است.

 

مدیران خودرو



پذیرایی در محیطی آرامش بخش

مالکان خودروهای ام وی ام و چری با مراجعه به این مجموعه، علاوه بر اینکه خیالشان از تعمیر خودرو و خدمات ارائه شده راحت است، می توانند در فضایی راحت و آرامش بخش منتظر انجام فرایندهای لازم و در نهایت تحویل خودرویشان باشد. این مجموعه به اتاق انتظار بزرگ مجهز بوده و از کافی شاپ و رستوران نیز بهره می برد تا پذیرایی از مشتریان در زمان حضور در نمایندگی به بهترین شکل انجام شود.

 

مدیران خودرو



آدرس سایت: Ozhanmotor.ir

آدرس: تهران – کیلومتر 10 اتوبان لشگری (جاده مخصوص کرج) به سمت تهران، لاین کندرو روبروی رنگ هاویلوکس – نمایندگی 480 مدیران خودرو (محمدی)

تلفن: 02144515959

کد خبر 130102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha