نمایش نسل جدید کامیون کشنده فوتون در ایران خودرودیزل +مشخصات

نسل جدید کامیون کشنده AUMAN فوتون با ظاهری متفاوت در ایران خودرودیزل به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با توجه به نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی به کشنده های جدید و لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل فرسوده و مشکلاتی که واردات کامیون های دست دوم اروپایی برای مالکان ایجاد می کند، شرکت های تجاری ساز داخلی از ماه های گذشته فعالیت خود را افزایش داده اند تا بتوانند نیاز بازار را تامین کنند.

ایران خودرودیزل یکی از شرکت هایی است که در همین راستا، محصول جدیدی از فوتون را برای تولید در سال آینده به نمایش درآورده است.

 

فوتون



محصولی که ایران خودرودیزل فعالیت بازاریابی آن را آغاز کرده، نسل جدید کامیون کشنده AUMAN فوتون است که از روز شنبه در محوطه واحد فروش این شرکت برای بازدید عمومی آماده خواهد بود.

در خصوص برند این کشنده باید گفت که شرکت فوتون شریک تجاری شرکت دایملر کرایسلر بزرگترین تولید کننده خودروهای تجاری جهان است که از فناوری های این شرکت در محصولات خود به خصوص در طراحی کابین بهره می گیرد.

 

فوتون



این شرکت همچنین شریک تجاری شرکت آمریکایی کامینز است که بزرگترین تولید کننده موتورهای دیزل در جهان محسوب می شود.

نسل جدید کامیون فوتون با موتور CUMMIMS ISGe 460 به بازار عرضه می شود و حداکثر قدرت موتور 460 اسب بخار و حداکثر گشتاور موتور 2300 نیوتن متر را با پیشرانه 11824 سی سی تولید می کند.

 

فوتون



استاندارد آلایندگی EURO4+DPF+SCR، گیربکس ZF12AMT-اتوماتیک- 12 دنده جلو/دو دنده عقب، فرمان ZF8098، سیستم ترمز ABS/ASR/ESP/ترمز موتوری/اینتاردر گیربکس(5مرحله)، ترمز چرخ ها جلو و عقب دیسکی، سیستم تعلیق جلو فنر پارابولیک+کمک فنر+میل موجگیر، سیستم تعلیق عقب 4عدد بالنی+کمک فنر+میل موجگیر، سیستم تعلیق کابین 4عدد بالنی، کابین با سقف بلند(دارای بلندترین سقف در بین کشنده های محصول چین موجود بازار ایران)، به سیستم بالابر برقی کابین، ظرفیت سوخت (550+390)940لیتر و کشندگی 44 تن بخشی از مشخصات فنی و امکانات این محصول است.

 

فوتون



در این کامیون جدید ایران خودرودیزل، امکانات و تجهیزاتی نظیر سیستم کنترل الکترونیکی پایدار(ESP)، سیستم هشدار انحراف از مسیر(LDWS) و سیستم ترمز اضطراری هوشمند(AEBS) قابل درخواست است.

کد خبر 130217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    5 1
    اشکال سری قدیم را در این کامیونها برطرف شود مثل گیج بودن فرمان و ...
  • امیرعلی ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    3 1
    مهم ترین اشكال نداشتن كولر درجاس درضمن ثبت نام كنیم بهمون می دن
  • هادی ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 1
    فوتون یکسال اول خوبه ولی بعدیکسال مثل تراکتورمیشه صداش .دست دوم اروپایی خیلی بهتره ازنو چینی
  • حمید ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    2 0
    دقیقا همون امپاور هست که بهمن فروشش را شروع کرده. تعجب می کنم یک کامیون با دو نام و در دو شرکت تولید میشه!
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    2 1
    من الان ۱۰ماه هست پول دادم هنورهیچ خبری ازاین کامیون نیست شایدکامیون هم درکارباشه
  • سید میثم احمدی ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    0 1
    کشنده جدید تر فوتون ۴۹۰ قراره جای فوتون ۴۶۰ جدید رو بگیره . کشنده فوتون بهتر از کشنده امپراتور هست چون هنوز برند فوتون روشه در صورتی که امپاور کیفیتش کمتره. من اینو در نمایشگاه تهران دیدم