سایپا «شاهین» نماد تبدیل تحریم ها به فرصت

رئیس و تعدادی از اعضای كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز تحقیقات سایپا از طرح های توسعه ای و محصولات آینده این گروه خودروسازی دیدن کردند و شاهین را نمادی از تبدیل تحریم ها به فرصت در این شرکت خودروسازی دانستند.

به گزارش پرشین خودرو، نمایندگان خانه ملت سپس از خط تولید شاهین، محصول جدید سایپا بازدید کرده و در جلسه ای مشترک با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروسازی در جریان فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه و برنامه‌های توسعه ای در تولید و ارتقاء سطح كیفی محصولات قرار گرفتند.

رئیس و اعضای كمیسیون صنایع و معادن مجلس در این بازدید، ضمن اعلام حمایت از طرح های توسعه ای گروه خودروسازی سایپا، خودرو شاهین را نماد تبدیل تحریم ها به فرصت توصیف کردند و اعتقاد داشتند که این محصول می تواند سهمی از بازارهای منطقه نیز به خود اختصاص دهد.

نمایندگان كمیسیون صنایع مجلس بعد از آنكه از جزئیات فعالیت های در حال انجام گروه خودروسازی سایپا مطلع شدند برای كمك به صنعت خودرو اعلام آمادگی كردند و ابراز داشتند كه در راستای تسهیل شرایط برای فعالیت خودروسازان و حذف قوانین متضاد با پیشرفت صنعت خودرو هرگونه پیشنهادی را بررسی خواهند کرد.

کد خبر 130218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha