ضرورت حذف دست اندازها و گلوگاه های صنعت خودرو با حمایت مجلس

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی می توان معضلات و چالش هایی كه دو شركت خودروساز سایپا و ایران خودرو دارند، را حل كرد.

به گزارش پرشین خودرو، سیدجواد سلیمانی در دیدار با رئیس و اعضای كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان كرد: با تصویب قوانین مناسب كه بتواند راهگشای صنعت خودرو باشد می توان از چالش هایی كه گریبان گیر حوزه صنعت خودرو است، رهایی یافت و به سمت توسعه صنعت خودرو حركت كرد.

وی ادامه داد: با توجه به پیشینه تخصصی صنعتی كه اعضای كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دارند، می توان در زمینه حل مشكلات به راهكارهای خوبی دست یافت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینكه اعضای كمیسیون صنایع و معادن مجلس به صنعت خودرو و تولیدات داخلی اهمیت به سزایی می‌دهند، تصریح كرد: با توجه به چنین نگاه حمایتی امیدوار هستیم موانعی كه بر سر راه تولید خودرو است برداشته شود تا شركت های خودروسازی با تمام توان خود بتوانند، تولید و تنوع محصولات خودرویی را دنبال كنند.

وی گفت: اعضای كمیسیون صنایع و معادن مجلس نقطه نظرات مهمی در حوزه خودرو دارند كه مجموعه سایپا تمام تلاش خود را برای تحقق آنها انجام خواهد داد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینكه ضرورت دارد موانع، دست اندازها و گلوگاه های صنعت خودرو با كمك نمایندگان مجلس اصلاح شود، اظهارداشت: مجموعه سایپا برای تولید محصولات جدید برنامه‌ریزی بسیار خوب و دقیقی دارد و بر این اساس تا سه سال آینده مردم شاهد تحول در صنعت خودرو خواهند بود.

سلیمانی گفت: برنامه های توسعه ای گروه خودروسازی سایپا برای اعضای كمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تشریح شد تا با توجه به نقطه نظرات تخصصی آنها، بتوان با سرعت بیشتری در مسیر پیشرفت قرار گرفت و به نیاز مشتریان و مردم پاسخ داد.

کد خبر 130224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha