فروش کمپرسی 2631 با شرایط مناسب آغاز می شود

مدیر فروش گروه صنعتی آمیکو گفت: فروش کمپرسی 10 چرخ M263 به صورت مدون و با شرایط بسیار مناسب آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، وحید محمدی، با اعلام این خبر اظهار داشت: محصول M2631 می‌تواند تا 20 درصد از سهم بازار ایران در این سگمنت را كسب كند بطوریکه در سال 1392 با نسل قبل این خودرو، این مهم محقق شده بود.

همچنین، رضا گل محمدی مدیر خدمات پس از فروش گروه صنعتی آمیکو، با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای قطعات و خدمات پس از فروش کمپرسی 10 چرخ M2631 پیش از مرحله تولید و فروش صورت گرفته است، تصریح کرد: از ابتدای امسال سفارش گذاری قطعات برای خدمات پس از فروش انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ابزار مخصوص و تجهیزات مورد نیاز در بخش خدمات پس از فروش تهیه شده است، متذکر شد: در عین حال به شبکه خدمات پس از فروش آموزش‌های لازم ارائه شده است تا از اولین روزهای عرضه خودرو به بازار، مشتریان مشکل خدمات پس از فروش نداشته باشند.

گل محمدی با بیان اینکه انبار خدمات پس از فروش این محصول در حال حاضر در سه نقطه تمرکز دارد، اظهار کرد: این سه نقطه در تهران، تبریز و جلفا قرار دارند تا امکان رساندن قطعه با سرعت بیشتری برای مراکز خدمات پس ار فروش فراهم شود.

براساس این گزارش، کمپرسی 10 چرخ M2631 EEV با به روزترین استانداردهای آلایندگی روز اروپا EURO 5+ تولید و به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

همچنین در این محصول جدید، موتور، گیربکس، زیربندی و ... به طور کلی از نظر ساختاری و مکانیکی نسبت به نمونه قبلی تقویت شده و بسیار پرقدرت‌تر شده است.

یادآور می شود که اواخر هفته قبل خط تولید کامیون 10 چرخ M2631 EEV ( جان سخت آمیکو ) با حضور مسئولان کشوری و لشکری در شرکت ارس خودرودیزل افتتاح شد.

کد خبر 130397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha