راه اندازی شهرک قطعات خودرو در استان قزوین

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: با پیگیری صورت گرفته در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان، احداث شهرک قطعات خودرو در قزوین تصویب شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، لطف الله سیاهکالی مرادی با اشاره به دستاوردهای سفر رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان قزوین، افزود: میزان حضور قطعه سازان خودرو در استان قزوین چشمگیر است که با توجه به این موضوع، احداث شهرک قطعات خودرو در استان در سفر وزیر صمت پیگیری و تصویب شد.

سیاهکالی با اشاره به دیگر مصوبات این سفر، افزود:در سفر مقام عالی وزارت صمت، 500 میلیارد تومان خط اعتباری تسهیلات صنعتی و تولیدی از محل منابع وزارت صمت و 100 میلیارد تومان اعتبار دیگر از محل تبصره 18 به صنایع استان قزوین اختصاص یافت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیگیری افزایش 300 هکتار زمین برای توسعه شهرک صنعتی کاسپین از دیگر مصوبات این سفر بود که مطالبه فعالان اقتصادی، مدیران بخش صنعت و سرمایه گذاران جدید در استان است.

 

تولید قطعات خودرو



نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین در این سفر، تفاهم نامه احیای مسوولیت‌های اجتماعی شرکت های صنعتی در قالب اقتصاد مقاومتی برای مهارت آموزی، اشتغال و عمران روستاها امضا شد که در قالب سیاست‌های اقتصادی مقاومتی به دنبال توانمندسازی مردم است.

رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز شنبه 9 اسفندماه به منظور افتتاح چند طرح صنعتی و تولیدی و حضور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به استان قزوین سفر کرده بود.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی، 15 شهرک و ناحیه صنعتی و یک شهر صنعتی دارد و حدود 150 واحد قطعه سازی خودرو در استان با بیش از هفت هزار اشتغالزایی مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 130439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha