جلوگیری از پارکینگ رفتن ۲۳ هزار موتورسیکلت در طرح موتوریار

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با اجرای طرح موتوریار از پارکینگ رفتن حدود ۲۳ هزار موتورسیکلت که باید طبق ضوابط و مقررات اعمال قانون می‌شدند، جلوگیری شد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار محمدحسین حمیدی اظهار کرد: مردم از طرح موتوریار استقبال خوبی کرده‌اند چرا که این طرح آسیب‌های مأموریتی را کاهش داده و حواشی مربوط به این حوزه که در دوران گذشته بود را به حداقل رسانده است.

وی افزود: با اجرای این طرح، ظرفیت خوبی ایجاد شد تا ما بتوانیم از خود مردم کمک بگیریم تا مجازات‌های جایگزین را که مرجع قضائی به ما اجازه اعمال آن را داده است، اجرا کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: مشابه این اقدام را می‌توانیم برای جرم‌های دیگر انجام دهیم تا هم آسیب اجتماعی نداشته باشد و هم واقعاً اثرگذار در حوزه مأموریتی باشد.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح از پارکینگ رفتن حدود 23 هزار موتورسیکلت که باید طبق ضوابط و مقررات اعمال قانون می‌شدند و به پارکینگ منتقل می‌شدند، جلوگیری شد و نه تنها این موتورسیکلت‌ها به پارکینگ نرفتند بلکه جریمه هم نشدند.

سردار حمیدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا چنین طرحی را برای خودرو هم می‌توانیم داشته باشیم گفت: بحث خودروها متفاوت است، چنین طرحی را نمی‌توانیم برای آنها انجام دهیم چرا که خودرو فضای پارک بیشتری می‌خواهد ولی برای سایر وسایل نقلیه برنامه‌های متفاوتی داریم.

کد خبر 131142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha