کد خبر 131305
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
عرضه مرسدس بنز EQE و EQS به بازار

مرسدس ادعا کرده است که به زودی دو خودروی شاسی بلند EQE و EQS را به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، به زودی مرسدس EQS 2022 با خودروی برقی این شرکت به بازار عرضه می شود. اگرچه برخی از مردم به اشتباه پرچمدار جدید EV را به عنوان یک نسخه الکتریکی از کلاس S در نظر گرفته اند ، اما در واقع اینطور نیست.

به گفته گوردن واگنر ، طراح ارشد مرسدس، معماری وسایل نقلیه الکتریکی، طوری بوده که به طراحان، آزادی کافی برای طراحی سبک داخلی و خارجی EQS را داده است، یعنی چیزی که می توانیم از شاسی بلندهای EQE و EQS آینده انتظار داشته باشیم.

شاسی بلندهای EQE و EQS همانند EQS برای کلاس S نیستند و برگرفته از نسخه های الکتریکی GLE و GLS هستند. در حقیقت ، واگنر این دو سوارکار را به عنوان SUV های آینده معرفی می کند. با توجه به ظاهر EQS به خصوص در داخل ، باور و مطمئناً انتظار داریم که شاسی بلندهای برقی همان صفحه بزرگ MBUX Hyperscreen را داشته باشند که به عنوان تاج نگین EQS یافت می شود.

 

بنز



واگنر در مصاحبه ای گفت: این ۲ خودرو به همان شکلی که EQS را توصیف کرده ایم، متفاوت به نظر می رسند. یکپارچه تر ، آیرودینامیکی و آینده نگرانه تر خواهند بود ، بنابراین نوع جدیدی از SUV خواهد بود.

از نظر طراحی ، واگنر افزود که طراحی EQS در شاسی بلندهای EQE و EQS منعکس خواهد شد. جلو پنجره کشیده خواهد شد ، اما نه تمام آن، که باعث زیبایی و ظاهر متفاوت نسبت به نمونه های مجهز به موتور احتراق داخلی در محدوده، می شود. درجه قابلیت انعطاف پذیری مانند EQS کاملاً منعکس نخواهد شد ، زیرا در طراحی یک سوارکار بالا در مقابل یک سدان هنوز محدودیت هایی وجود دارد.

در هر صورت ، پلت فرم سفارشی الکتریکی برای مدل های EQ که با EQS شروع می شوند ، مطمئناً برای خودروساز آلمانی معجزه می کند و ما انتظار زیادی برای آینده داریم.


منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 131305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha