کد خبر 131717
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
امکان ثبت سرقت خودرو در نرم افزار پلیس من

رئیس پلیس آگاهی ناجا از فراهم شدن امکان ثبت سرقت خودرو و استعلام خودرو‌های مکشوفه در نرم افزار موبایلی "پلیس من" خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار قنبری گفت: پلیس آگاهی ناجا در کنار کشف جرم و شناسایی و دستگیری مجرمان، خدماتی را با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا در راستای کاهش رفت و آمد شهروندان به مراکز انتظامی فراهم آورده که یکی از آن ها، امکان ثبت سرقت خودرو و دیگری استعلام خودرو‌های مکشوفه در نرم افزار موبایلی "پلیس من" است.

وی افزود: در صورت سرقت وسیله نقلیه، مالک خودرو می‌تواند با ورود به نرم افزار موبایلی "پلیس من" epolice.ir و با شماره تلفن متعلق به خود، برای ثبت اطلاعات خودروی سرقتی در کمترین زمان اقدام و برای انجام تشریفات انتظامی و قضائی پرونده به کلانتری اعلامی از سوی نرم افزار مراجعه کنند.

 



رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: مالکان خودرو‌های مسروقه‌ای که پیش از این تشکیل پرونده کرده اند، می‌توانند با وارد کردن شماره پلاک وسیله نقلیه یا وی. آی. ان خودرو (کد ۱۷ رقمی پشت کارت خودرو) و شماره پرونده تشکیل شده، وضع کشف خودروی خود را از نرم افزار یاد شده مورد استعلام قرار دهند.

سردار قنبری تصریح کرد: این بخش در نرم افزار موبایلی با هدف اطلاع رسانی به مالکان خودرو‌های مسروقه راه اندازی شده است و برای تحویل خودرو می‌بایست به پلیس آگاهی محل وقوع سرقت مراجعه کرد.

کد خبر 131717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha