رویکرد حمایتی مجلس برای رفع مشکل قطعه سازان ادامه دارد

عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعه سازی کروز با استفاده از حضور نخبگان در مجموعه اش می تواند نقش موثر در تحول صنعت قطعه سازی ایفا کند.

به گزارش پرشین خودرو، نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز توسط نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

صمداله محمدی همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

 

کروز



عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی همچنین از خط تولید ACU ایربگ و مرکز تحقیقات و نوآوری گروه قطعه سازی کروز نیز بازدید کرد.

محمدی با بیان اینکه حضور نخبگان در قطعه سازی کروز در پیشرفت صنعت قطعه سازی گامی موثر است، افزود: توجه قطعه سازی کروز به حضور نخبگان در مجموعه اش نقطه امیدی است که با توانمندی های جوانان این مرز و بوم می تواند صنعت قطعه سازی و خودروسازی کشور را متحول کند.

عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی افزود: متولیان و تصمیم گیران کشور باید شرایط نقش آفرینی بیشتر بخش خصوصی در صنعت خودرو را پر رنگ کنند آن وقت است که می توانیم تحول در این صنعت را شاهد باشیم.
نماینده مردم بافت در جلس شورای اسلامی اظهارداشت: امروز مجموعه کروز  و گروه بهمن با استفاده از ظرفیت داخلی کارهای بزرگی را انجام داده اند بنابراین اگر ظرفیت های دیگر نیز در کنار این مجموعه ها قرار بگیرند می توانند نقشی موثر در بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی به خصوص در عرصه خودروسازی ایفا کنند.

وی با تاکید بر اینکه در صنعت موشک به توانمندی های زیادی از جمله قدرت بازدارندگی درسطح عالی رسیدیم، اظهارداشت:  قطعا اگر از نخبگان در حوزه صنعت خودرو و قطعه سازی استفاده شود موفقیتهای چشم گیری نصیب این حوزه صنعتی کشور خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس نیز با رویکرد حمایتی در عرصه قانون گذاری از هیج کوششی برای رفع مشکل قطعه سازان کوتاهی نخواهد کرد.

کد خبر 131915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha