ادامه ممنوعیت ورود و خروج خودروها تا ١٧ خرداد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهرها کماکان ادامه دارد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در تمامی گروه‌های رنگبندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت ۱۲ روز گذشته آغاز شده است و این طرح تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ( ١٧ خرداد) ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی کماکان به این شهرها ادامه دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: کنترل و ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز توسط دوربین‌های ثبت تخلف در شهرها و جاده‌ها و تیم‌های استقراری و گشتی پلیس راهور صورت می‌گیرد. بررسی وضعیت ترافیک جاده‌ای در روز اول اجرای طرح بیانگر کاهش میزان سفر و ترددها و نشان از همکاری هموطنان در اجرای این طرح و عمل به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر دارد و به همین جهت از همراهی مردم فهیم کشورمان سپاسگزاریم.

وی گفت: وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور عادی است.

کد خبر 132211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha