لغو دائمی کارت هوشمند راننده اتوبوس خبرنگاران

کارت هوشمند راننده مقصر حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران به طور دائم لغو شد و راننده مذکور دیگر مجاز به رانندگی در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای نخواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، فرهاد صالحیان اظهار کرد: در پی وقوع سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی که منجر به درگذشت دو تن از فعالان شریف رسانه( خبرگزاری های ایسنا و ایرنا ) در حوزه محیط زیست شد، صبح امروز سوم تیرماه کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای به صورت فوق‌العاده در این سازمان برگزار شد.

وی افزود: اعضای کمیسیون مذکور با ملاحظه مفاد گزارش که متضمن تخلف فاحش و غیرقابل اغماض راننده اتوبوس مبنی بر عدم رعایت قوانین و مقررات حمل و نقل جاده‌ای نظیر دریافت سند حمل و کنترل‌های قبل از سفر، منتهی به فوت و جرح خبرنگاران میهن عزیزمان شده است؛ مقرر کردند کارت هوشمند راننده مقصر حادثه واژگونی وسیله نقلیه به‌طور دائم لغو شود و راننده مذکور دیگر مجاز به رانندگی در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای نخواهد بود.

 

اتوبوس



شایان ذکر است؛ روز گذشته اتوبوس اسکانیا حامل تعدادی از خبرنگاران فعال محیط زیست که به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، واژگون شد که متاسفانه منجر به حادثه دلخراش فوت دو نفر و جرح ۲۱ نفر گردید.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن تسلیت به خانواده داغدار جانباختگان این حادثه، اصحاب شریف رسانه و عموم هموطنان، پیگیری لازم در حوزه مرتبط با فعالیت‌های خود را تا حصول نتیجه انجام خواهد داد.

کد خبر 132568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha